Gjest aaa Skrevet 24. februar 2012 Skrevet 24. februar 2012 Egentlig er det ikke latterlig i det hele tatt, for jeg tenkte "(g)MILF" mer enn en gang da jeg så på... Lloyd og Ninian 2 Siter
Gjest aaa Skrevet 24. februar 2012 Skrevet 24. februar 2012 Jeg vet ikke hva de under er, men jeg må ha! Uhm.... Veskenapping = tummy tuck? Denne blir neppe nappet... Chocolate 1 Siter
Shooesfly Skrevet 24. februar 2012 Skrevet 24. februar 2012 "They say: you should have 300 units every 45 minutes, and stop off for a beer on the way home" Hahah Siter
T-bone_84 Skrevet 24. februar 2012 Skrevet 24. februar 2012 Hahhahah genialt. Men for å være ærlig, hu kjerringa var jo totalt døv. Hvorfor i svarte huleste skal en person holdes ansvarlig og be om unnskyldning for handlinger begått av andre mennesker, bare for det at de hadde planlagt å delta på en samling du organiserte. Gir jo ingen mening what so ever. Greit nok at fyren er åndssvak, men det er på nivå med at du holder en grillfest, og en dritings person knuser ei rute på en bil, og du skal stå til ansvar. Både juridisk og logisk er det jo helt latterlig. Oilz og Gompen 2 Siter
Gamla Skrevet 25. februar 2012 Skrevet 25. februar 2012 Shooesfly, Chocolate, Ninian og 3 andre 6 Siter
Oilz Skrevet 25. februar 2012 Skrevet 25. februar 2012 Hahhahah genialt. Men for å være ærlig, hu kjerringa var jo totalt døv. Hvorfor i svarte huleste skal en person holder ansvarlig og be om unnskyldning for handlinger begått av andre mennesker, bare for det at de hadde planlagt å delta på en samling du organiserte. Gir jo ingen mening what so ever. Greit nok at fyren er åndssvak, men det er på nivå med at du holder en grillfest, og en dritings person knuser ei rute på en bil, og du skal stå til ansvar. Både juridisk og logisk er det jo helt latterlig. Kunne ikke sagt det bedre selv.. Nyhets-kjerringa har jo ingen grunn til og bli provosert av en random gutts handlinger eller attitude Siter
Gamla Skrevet 25. februar 2012 Skrevet 25. februar 2012 Fjonana, Gompen, T-bone_84 og 2 andre 5 Siter
ubertass Skrevet 27. februar 2012 Skrevet 27. februar 2012 Derpedino, Espen Espelund, Aulin og 1 annen 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.