Gå til innhold

Gerilja Kardio


bjorlien

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er sant:) Det meste jeg hadde som fart idag var 11,5 ! Det er vel kanskje ikke helt spurt, men det er vel best å øke etterhvert som formen øker :) Det var ihvertfall litt av en økt på bare 12 minutter!

Så lenge du føler at det ga bra utbytte, så er det nok rett. Føler jeg svever de første draga, men etterhvert begynner det å bli relativt tungt! En liten regel er at du skal klare å gjennomføre en siste intervall etter endt økt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 8 måneder senere...

Dette skal jeg absolutt prøve ut etter påske.

Har kjørt ekstremt mye 4x4 minuttere i det siste. (ved siden av styrke selvfølgelig)

Møllefarten (Varierer jo selvfølgelig, men pleier som regel å være nogenlunde likt) er på:

Oppvarming i 10-15 min på 10 i møllefart.

16 i 4min

5 i 2min

16 i 4min

5 i 2min

16 i 4min

5 i 2min

16 i 4min

Nedtrapping

3 minutter med 5 i møllefart

så to min på tre...

Ekstremt jævlig mens du holder på, men FYY så deilig det er når du er ferdig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervaller er noe faenskap til siste intervallet er over og man kan trappe ned og kjenne svetten på ryggen og pulsen senker seg. Må alltid motivere hodet før jeg begynner.

Gjør dem alltid på step, ellipse eller sykkel. Ikkeno problem å følge tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...