Gå til innhold

Improve your female curves! =)


Ninian

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet en veldig fascinerende side! Den er litt rotete og upraktisk, men hun ser da ut til å vite hva hun driver med sånn treningsmessig? Dette er helt klart noe for meg. Jeg er veldig interessert i å få mer feminine former, dvs all trening som kan gjøre meg rettere i figuren er veldig uinteressant. Så jeg blir litt gira når jeg ser resultatene hennes! :wub: Hva tror dere proffene? Er det noe å hente her? ;)

http://improveyourfemalecurves.com/before-and-after-pics/

post-1209-14440842728371_thumb.jpg

(Hun har brukt 8 år på dette, pluss at hun har amme-pupper på etterbildet tror jeg, hun har nylig fått barn hvertfall) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha skumma gjennom treningsprogrammene hennes sånn aller kjappest så vil jeg si TJA!

Jeg vil tro at å kjøre step ups, bulgarske utfall og ettbeins markløft i 8 år vil bli en smuuule kjedelig dog og at du mye raskere får en nice ass om du kjører litt tunge knebøy (bra for assen, bra for magen, bra for ryggen, bra for midjen, bra for armene), litt strakmark, markløft og glutebridge/hiptrust i tillegg, samt kanskje reverse hyper, utfall til siden og kondisjon med incline eller på step/ellipse. Hun har jo forøvrig lagt ut disse med video på siden sin så jeg vil tro hun kjører ett bredt utvalg av øvelsene akkurat sånn som alle vi andre gjør det.

Disse pusteøvelsene er sånn pilates/yoga-opplegg og det er nok så absolutt noe i det. Det lærer deg å være mer i kontakt med kjernemuskulaturen din som til syvende og sist vil gi deg enorme fordeler i resten av treningen din og dermed gi bedre resultater.

"Treningsprgrammet" hennes er helt normal styrketrening og kardi og det er ikke noe vidunderlig over det, annet enn sikkert en god dose selvdisiplin og god mat, som har formet kroppen hennes.

Du er jente, og det skal veldig mye strikt trening og ett veldig strikt kosthold til før du blir "rett" i figuren eller blir klumpete. Styrketrening vil uansett gi deg en mer feminin form, med mer markert midje og sexy rumpe (jada, selv med markløft, du blir ikke breiere av det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, det er jo bare å se gjennom Før/Etter-tråden, så ser jeg plenty av eksempler på jenter som blir rettere i figuren av trening. De er sikkert veldig fornøyd med det, og det er jo flott at folk får resultater, men jeg tror jeg har et litt annet syn på idealkroppen enn mange her inne. Jeg har allerede svært markert midje, men jeg sier ikke nei takk til mer hofter og rumpe. :)

Jeg tror selvsagt ikke det er noe magisk ved det, men jeg vil si det er imponerende hvor mye former hun har fått, særlig siden jeg stort sett ser eksempler på det motsatte. De fleste fitnessjenter får rettere kropp. Jeg liker fokuset på siden, siden det er samme fokus jeg har selv. :) Var heller ikke klar over at det gikk an å trene seg til timeglassfigur! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, det er jo bare å se gjennom Før/Etter-tråden, så ser jeg plenty av eksempler på jenter som blir rettere i figuren av trening. De er sikkert veldig fornøyd med det, og det er jo flott at folk får resultater, men jeg tror jeg har et litt annet syn på idealkroppen enn mange her inne. Jeg har allerede svært markert midje, men jeg sier ikke nei takk til mer hofter og rumpe. :)

Jeg tror selvsagt ikke det er noe magisk ved det, men jeg vil si det er imponerende hvor mye former hun har fått, særlig siden jeg stort sett ser eksempler på det motsatte. De fleste fitnessjenter får rettere kropp. Jeg liker fokuset på siden, siden det er samme fokus jeg har selv. :) Var heller ikke klar over at det gikk an å trene seg til timeglassfigur! :thumbsup:

Jeg mener også at jenter skal være feminine i kroppen altså - og helst ikke for muskuløs. Men ta meg selv - jeg kjører MYE knebøy, mark, benkpress og chins i assist. Jeg er nesten 20 cm smalere rundt midja enn jeg er rundt hoftene. Jeg har ikke alltid vært så markert rundt midja. Det KAN selvsagt også være fordi jeg kjører knebøy og dermed bygger litt mer bakparti og sånn også :p

Hofter og rumpe lager du som sagt av knebøy, mark, glutebridge, hiptrust, reverse hyper, utfall etc der du også husker på å ha kontakt med ræva under trening. Og om du ser på siden hennes så er det ikke "unormal" styrketrening hun heller har bedrevet - det er nok i samme banen som vi andre også bedriver på gymmen :)

At noen blir veldig mye rettere i figuren kan kanskje ha litt både med gener å gjøre + en lav fettprosent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, ser den, men jeg har erfaring med at jeg blir litt mer V-formet når jeg går ned i vekt, (har relativt brede skuldre), og jeg håpte litt at det finnes mulighet til å unngå det. Veide 10 kg mindre for en del år siden og fy søren for en stusselig liten rumpe jeg hadde! ;) Nå er jeg ikke interessert i å gå ned i vekt egentlig, men sier ikke nei til litt mer muskler og litt lavere fettprosent. Men jeg ser jo at en del av volumet rundt hofter og rumpe er fett, så hvis jeg mister fett har jeg samme problemet. Kan ikke forandre skulderbredden liksom.. ;)

Jeg har forøvrig 34-35 cm smalere midje enn rumpe/hofter, og jeg vil gjerne ha enda større forskjell. Ikke interessert i å gi opp noe av differansen hvertfall! Er heldig sånn sett fordi jeg mister fett veldig jevnt, men forskjell hofte-midje var mindre da jeg veide mindre. (ca 27 cm tror jeg det var.) Vil ikke tilbake dit! Så da vil jeg gjerne bygge rumpe og hofter utover! :D

Har aldri sett de donkey-kicksene eller hofteøvelsene i noe treningsprogram før, mulig jeg bare er uoppmerksom, men det er sånt jeg mener: Fokus på å øke kurvene. Jeg liker ideen, selv om det muligens ikke har noe for seg i praksis(?). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved vanlig, tung (god styrketrening) vil du jo bygge mer volum og fasong på både rompe og lår, og ikke minst blir ryggen din mer v-formet, noe som også gjør at midjen ser ennå smalere ut og at du sitter igjen med en timeglassformet/X-formet figur:) Former utover det (les: pupper) vil jo hovedsaklig avgjøres av gener og fettprosent.

Men jeg er enig med Velvet her, du vil ikke trenge noe spesielt opplegg eller øvelsesutvalg for å oppnå det du ønsker. I tillegg ville jeg ikke hengt meg for mye opp i centimetre og differanser, da fasongen på de forskjellige kroppsdelene etter min mening har like mye å si for proporsjonene som de faktisk målene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved vanlig, tung (god styrketrening) vil du jo bygge mer volum og fasong på både rompe og lår, og ikke minst blir ryggen din mer v-formet, noe som også gjør at midjen ser ennå smalere ut og at du sitter igjen med en timeglassformet/X-formet figur:) Former utover det (les: pupper) vil jo hovedsaklig avgjøres av gener og fettprosent.

Men jeg er enig med Velvet her, du vil ikke trenge noe spesielt opplegg eller øvelsesutvalg for å oppnå det du ønsker. I tillegg ville jeg ikke hengt meg for mye opp i centimetre og differanser, da fasongen på de forskjellige kroppsdelene etter min mening har like mye å si for proporsjonene som de faktisk målene:)

Jeg vil IKKE ha mer V-form på ryggen! Skuldrene mine er breie nok.. :p Mer volum på låra er fint, men det er viktig med mer volum (muskler) på hoftene hvis jeg går ned i fett%, fordi jeg ikke vil bli V-formet. Foretrekker faktisk pæreform over V-form. Jeg liker disse damene:

post-1209-14440844156839_thumb.jpg

Dette er idealkroppen min! Og jeg vil gjerne ha sånne runde hofter, fyldigere rumpe, gjerne enda smalere midje, og mer definerte lår og armer. Men hvis alternativet er å bli rettere i kroppen på noe vis, så foretrekker jeg den kroppen jeg har nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg igjen si at knebøy/mark med ingenting eller moderat vekt, glute bridge, bulgarske utfall, reverse hyper, alle typer "jane fonda-øvelser" - du vet sånn der liggepåsidenogløftefotenopp eller hip extentions etc, step ups, hip trust, spensthopp, etc er typen øvelser for deg.

De isolerer på ræva og gir den form så lenge du kniper, skviser og skyter hofta frem :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...