Gå til innhold

Hvilken kondisjonstrening gjør du?


nordmørsloppa

Anbefalte innlegg

Liker egentlig det meste innen kondisjonstrening! :D

Når jeg er skadefri, går det i:

- Joggeturer ute og inne

- Intervalløkter ute og inne

- Gåturer i fjell

- Spinningtimer

- Saltimer når jeg har lyst

Liker å variere siden jeg fort blir lei om jeg f.eks bare tar spinningtimer i løpet av ei uke. Ikke at det har skjedd, men synes uansett at variasjon er viktig når det gjelder kardio.

Og har fått meg hoppetau som jeg skal begynne med når det blir finere vær ute :D

<3 kardio <3

HAHAH det var andre tider det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vinters tid i oslo: svømming, litt løping på mølla før styrketrening, gå/jogging med hundene til venner, gå raskt til og fra jobb hver dag(1,5km hver vei)

Sommertid oslo: sykling, turgåing i skauen(aka marka), rask gange til og fra jobb, svømming der jeg vil svømme

Vinterstid tromsø: ski, turgåing med nabobikkja, gå til nærmeste butikk for candy(5km hver vei), turgåing i skogen med kamra for å ta bilder(en del timer der)

Sommerstid tromsø: springing på fjellet, klatring i fjellet, sykling, kajakpadling, svømming i sjø og vann, turgåing/løping med nabobikkja, Bærtur på høsten i timesvis med mams

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...