Gå til innhold

For små manualer


Daniel Sol

Anbefalte innlegg

Hei signa meg opp på et senter, og fant ut når jeg startet der at de ikke har mer 40kg manualer...

Går det ann og få kjøpt noen små stenger man kan henge plater på? Er dette i hele tatt lovlig og ha med seg på et senter? Litt kjedelig og trene med 40 resten av livet... Såklart kan jeg kjøre med stang, men liker meg best med manualene.. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei signa meg opp på et senter, og fant ut når jeg startet der at de ikke har mer 40kg manualer...

Går det ann og få kjøpt noen små stenger man kan henge plater på? Er dette i hele tatt lovlig og ha med seg på et senter? Litt kjedelig og trene med 40 resten av livet... Såklart kan jeg kjøre med stang, men liker meg best med manualene.. : )

Sikkert angrefrist på avtalen du inngikk med senteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro

du kan bruke gaffateip til å feste 5kg plater utenpå. eller du kan få en bro til å holde tyngre manualer oppå 40kgsene mens du kjører press. i roing kan du bare legge en ekstra manual på tvers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, rått og sitte på et senter og gaffateipe manualene :p!

tenkte litt på sånn man får på XXL, sånne manualer du kan legge på vektene selv, og skru.. De er bare så ultra tynne, vært morro og fått tak i noen tykkere : )

De byggesetta bruker jeg på gymmen jeg er på, da de største manuala der er 26kg.. Jeg syns jeg får mye bedre grep på de tynne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...