Gå til innhold

Hva slags hodeplagg synes dere er fint å bruke på sommeren?


guggen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ærlig talt har jeg aldri skjønt folk som bruker lue året rundt, spesielt om sommern og inne..Det må jo bli jækla varmt?

For ikke å snakke om "inneklimaet" inni der. Må jo være helt jævig svett. Og svette samler bakterier. Og det ser ikke kult ut å gå rundt som en nisse i bar overkropp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

images?q=tbn:ANd9GcSedPXUvfNjZ0j91_ygwesdSBK0AzwvR_Lhb0UdAm3951XvtIaH

Ærlig talt har jeg aldri skjønt folk som bruker lue året rundt, spesielt om sommern og inne..Det må jo bli jækla varmt?

For ikke å snakke om "inneklimaet" inni der. Må jo være helt jævig svett. Og svette samler bakterier. Og det ser ikke kult ut å gå rundt som en nisse i bar overkropp...

Nei, det blir ikke varm og svett! :)

....joda, i 30+ varmegrader, så blir det varmt. Men da tas den vel av også....

:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg er skalla og blir solbrent. Solkrem oppå der. Vet ikke. Caps blir sporty eller lamt. Hatt blir voldsomt. Sixpence rart, sixpence på skrå blir litt cool-guy. Vet ikke ass.

What%2BYou%2BBought%2B-%2BWhat%2BYou%2BThink%2BYou%2BLook%2BLike%2B-%2BWhat%2Byou%2BLook%2BLike.jpeg

Hatt blir voldsomt :p Sixpence på dager solen er så sterk at du blir solbrent? Må jo bli veldig varmt! Gå for caps om du absolutt trenger hodeplagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...