Gå til innhold

Ting som tilsynelatende bare du synes er morsomt


Keegil

Anbefalte innlegg

Selv har jeg noen ting som jeg synes er vanvittig morsomt, men som tilsynelatende ingen andre synes er morsomt i det hele tatt. Legg ut dine ting her; kanskje noen faktisk synes de er morsomme? ;)

Personlig får jeg fullstendig latterkrampe av denne videoen, men de fleste andre jeg viser den til rister stort sett bare på hodet...

http://www.youtube.com/watch?v=Ul63nCoYhBc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester

Trailer Park Boys uten tvil! Vet liksom en annen som synes det er morsomt, personlig er det det morsomste jeg har sett og Mr.Lahey er bare kongen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som pappa sa til meg en gang for mange år siden: Lars! Skadefryd er den eneste sanne glede.

Jeg er helt enig og knekker sammen om jeg ser folk skader seg, spesielt i vinter når jeg har sett folk falle på glatta har jeg havnet i litt kleine situasjoner hvor de ser jeg smiler som få av at de falt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som pappa sa til meg en gang for mange år siden: Lars! Skadefryd er den eneste sanne glede.

Jeg er helt enig og knekker sammen om jeg ser folk skader seg, spesielt i vinter når jeg har sett folk falle på glatta har jeg havnet i litt kleine situasjoner hvor de ser jeg smiler som få av at de falt..

En fyr jeg kjenner kjørte scooteren sin bortover veien, da han klarte å velte hele greia så han falt rett i bakken. Hele trafikken stoppet opp, og det var noe av det komiske jeg har sett! :D Tror jeg lo i fem minutter før jeg gikk bort og spurte hvordan det gikk :wub:

(Liker å tro at andre folk ikke ler av meg når jeg skader meg, though...:whistling: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som pappa sa til meg en gang for mange år siden: Lars! Skadefryd er den eneste sanne glede.

Jeg er helt enig og knekker sammen om jeg ser folk skader seg, spesielt i vinter når jeg har sett folk falle på glatta har jeg havnet i litt kleine situasjoner hvor de ser jeg smiler som få av at de falt..

Man har det ikke mer gøy enn man har på andres bekostning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, en av de tingene jeg synes er mest morsomt av alt er såpass nerdete og sært at jeg ikke helt veit om jeg tør å dele det her, haha. :meh:

I tillegg får jeg kjeft når jeg kommer med naturvitenskapelige vitser utenom eksamensperioden. Ekke lett å være meg.

Men siden vi er på youtuben, så kan jeg si at jeg synes det er ekstremt morsomt med overdreven bitchslapping av Joffrey Baratheon (Game of Thrones) ... så denne kompilasjonen her kan jeg se om og om igjen og le godt. Jeg synes kanskje den er litt uproporsjonalt festlig.

Redigert: I tillegg er jeg kanskje litt for glad i unødvendige anførselstegn: http://www.unnecessaryquotes.com/ :meh:

Heldigvis er jeg ganske heldig og har venner med relativt lik humor som meg. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får det ikke mer moro enn du gjør av andre, jeg ler så jeg griner hver gang noen andre driter seg ut eller slår seg.

True story :cool:

Eller så er det nesten bare søster og meg som ler når..

Jeg leker Linnie Meister, når jeg kjører "utfor ala sandala", når jeg leker hval, når jeg springer slo-mo på stranda - baywatch-style, når jeg leker mongoloid inne på butikken og F er vergen min, når jeg synger høylytt inne på en restaurant samtidig som jeg kaster søtningemiddel i drinken min, når jeg sier "ÅJAAAAAAAAA?!??!", når vi lyver så det renner av oss, men nekter å innrømme det, når jeg danser "en finger så hele kroppen-dansen"... :ninja:

Også syns jeg denne er fryktelig morsom

10150727074630519

https://www.facebook.com/#!/pages/Pikekoret-IVAR/370090137801 (lik oss! :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...