Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ja, mat zo liker jeg :):)

Ellers liker jeg denne som gir meg gåsehud, drømmedrøm, følelsen av å være fri som fuglen og løpe som en gaselle på en savanne i det uendelige, eller at jeg er på vei opp verdens lengste bakke for å få med meg soloppgangen, og da tar det helt av! Kort sagt, denne er bare rå! og jeg er kanskje litt rar:rofl:

Anbefaler å laste ned In search of sunrise om du liker det der. Sangen er fra ISOS 5, som er den beste ISOS IMO.

osv osv..

Anbefaler å laste ned In search of sunrise om du liker det der. Sangen er fra ISOS 5, som er den beste ISOS IMO.

osv osv..

Alle er lastet ned :) For lenge siden :)

Armada, Anjunabeats, Above & beyond, Armin van Buuren, Andy Moor, Ben Gold osv hører jeg en del på, og funnet noen godbiter i det siste :) Men skulle gjerne finne den absolutte låta som gir meg gåsehud og fluffy hår:rolleyes:

• 2 uker senere...

Annonse

Annonse

Ja, du postet en blokkfløyte.

Sett leppene til, blås så hardt at fløyta "skjærer" skikkelig, og vift med fingrene over hullene mens du taktfast sparker hardt i en vegg. Har du i tillegg ei venninne som høylytt kan lage sexlyder mens du holder på har du en evig supply av trance/techno som er helt på høyde med alt annet. ;)

Sett leppene til, blås så hardt at fløyta "skjærer" skikkelig, og vift med fingrene over hullene mens du taktfast sparker hardt i en vegg. Har du i tillegg ei venninne som høylytt kan lage sexlyder mens du holder på har du en evig supply av trance/techno som er helt på høyde med alt annet. ;)

Pls.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...