Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Skrevet
Ja, mat zo liker jeg :):)

Ellers liker jeg denne som gir meg gåsehud, drømmedrøm, følelsen av å være fri som fuglen og løpe som en gaselle på en savanne i det uendelige, eller at jeg er på vei opp verdens lengste bakke for å få med meg soloppgangen, og da tar det helt av! Kort sagt, denne er bare rå! og jeg er kanskje litt rar:rofl:

Anbefaler å laste ned In search of sunrise om du liker det der. Sangen er fra ISOS 5, som er den beste ISOS IMO.

osv osv..

Skrevet
Anbefaler å laste ned In search of sunrise om du liker det der. Sangen er fra ISOS 5, som er den beste ISOS IMO.

osv osv..

Alle er lastet ned :) For lenge siden :)

Armada, Anjunabeats, Above & beyond, Armin van Buuren, Andy Moor, Ben Gold osv hører jeg en del på, og funnet noen godbiter i det siste :) Men skulle gjerne finne den absolutte låta som gir meg gåsehud og fluffy hår:rolleyes:

• 2 uker senere...
Skrevet
haha faktisk 2 av mine gamle favoritter for rundt 5 år siden, takk for at du minnet meg på dem !

Elsker Trance og piano :)

The Blizzard er jo Norsk så :)

Så kult å se at folk her inne liker musikken vår :-) Hilsen Lars fra The Blizzard.

Annonse

Annonse

Skrevet
Ja, du postet en blokkfløyte.

Sett leppene til, blås så hardt at fløyta "skjærer" skikkelig, og vift med fingrene over hullene mens du taktfast sparker hardt i en vegg. Har du i tillegg ei venninne som høylytt kan lage sexlyder mens du holder på har du en evig supply av trance/techno som er helt på høyde med alt annet. ;)

Skrevet
Sett leppene til, blås så hardt at fløyta "skjærer" skikkelig, og vift med fingrene over hullene mens du taktfast sparker hardt i en vegg. Har du i tillegg ei venninne som høylytt kan lage sexlyder mens du holder på har du en evig supply av trance/techno som er helt på høyde med alt annet. ;)

Pls.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...