Gå til innhold

Trenger påfyll av trance musikk.


Sissel Siss

Anbefalte innlegg

Her går det veldig mye i Tiesto, above and beyond etc, utvider gjerne. Det ligger masse musikk der ute som bare venter på å bli hørt. Prøver å høre litt av samme sorten, akkurat nå hører jeg litt på Dousk og hører om det er noe bra. Har du noen tips?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

For rundt 5 år siden, jeg oppdaget de i fjor og da tenker jeg så mye bra musikk jeg har "gårr glipp av"!:p

MMM, så bra den der var! Herlig å høre musikken "går rundt hodet" (sitter med hodetelefoner så jeg ikke vekker resten av huset) Den har jeg faktisk ikke hørt:confused:

Trance og piano er kult å høre på når de klarer å mikse det sammen!

*Lukker øya og sitter i min egen verden*:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska

For rundt 5 år siden, jeg oppdaget de i fjor og da tenker jeg så mye bra musikk jeg har "gårr glipp av"!:p

MMM, så bra den der var! Herlig å høre musikken "går rundt hodet" (sitter med hodetelefoner så jeg ikke vekker resten av huset) Den har jeg faktisk ikke hørt:confused:

Trance og piano er kult å høre på når de klarer å mikse det sammen!

*Lukker øya og sitter i min egen verden*:D

Du skal få noen av mine gode " Drømme" låter :)

Note! detter er ingen trenings sanger :D

Old time favorite

Drum and bass da!

Men kanskje du liker den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Banan Arne

Trance er egentlig kjempe lett å holde seg selv oppdatert på. Subscribe til Anjunabeats og armada på youtube, så får du fra Above and Beyond og Armin van Buuren, som er de 2 største promotørene innen trance. Følg også med på A state of trance podcasts og Trance around the world. Da burde du nok få mer en du kan takle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Musikk er jo egentlig bare lydbølger i forskjellige frekvenser satt sammen på en rytmisk måte. Om det er på gitar, synth, bass, munnspill, sekkepipe, plystring, pc eller human beatbox spiller ingen rolle.. Vi er alle forskjellige og har forskjellig musikksmak. Ingen vits å diskutere i det heletatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikk er jo egentlig bare lydbølger i forskjellige frekvenser satt sammen på en rytmisk måte. Om det er på gitar, synth, bass, munnspill, sekkepipe, plystring, pc eller human beatbox spiller ingen rolle.. Vi er alle forskjellige og har forskjellig musikksmak. Ingen vits å diskutere i det heletatt.

E9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...