Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

til sommeren: :D

160 i markløft

110 i benk

42kg i skråbenk(manualer)

komme inn på maritime fag vg2

debuttere på A laget i fotball i serien

90 push ups

vekt: 82 kg og lav fettprosent

før øyblikket:

benk: 90x 6 reps

markløft: 130x 6 reps

skråbenk: 36x8

A- laget: debutert i treningskamp

push ups: 57

vekt: 76,5 og litt lav fettprosent:)

må klare dette,

No pain, no gain! :D

Gjest Hanne_

-Nå 50kg i benkpress, 80kg i knebøy og 100kg i markløft innen sommeren, uten å veie over 65kg! Mangler bare 5kg i hver av øvelsene, og må gå ned minst 2kg i vekt.

-Ha synlige magemuskler fra August til Desember, da skal jeg bo ved Miami Beach ;)

-Få u-båtfirmaet til meg og mannen min i De Britiske Jomfruøyene opp å gå, og få en samarbeidsavtale med en båthavn/ressort!

Mine mål er å fortsatt ha en sunn og sterk kropp som jeg er stolt av! Vi jenter sliter jo generelt med tanker om våre egene kropper, jeg liker kroppen min mere og mere.. selvom den er langt fra "perfekt" Men jeg merker så lenge jeg trener og har en sunn livstil så setter jeg mere pris på kroppen min!! :)

Annonse

Hm. Må tenke litt her. Gjengangerne er jo å bli mer utadvent/få bedre selvtillitt, og gå ut av komfortsonen litt oftere.Tror jeg blir flinkere til alt det der, men det er jo ikke så lett.

Treningsmessig vil jeg gjerne løfte 100kg i markløft og 80 kg i knebøy også ÉN pull-up, pliiiiisa.

Ellers vil jeg bli flinkere til å ta flere bilder, og flinkere til å tegne.

Også har jeg et lite mål om å lære meg litt tysk før/ila sommeren.

Jeg er ikke helt sikker på langsiktige mål. Føler alt er veldig vagt, veit ikke hva jeg vil etc. Vanskelig å se meg sjøl der. :)

Jeg er redd for at dette kan bli ei lang liste når jeg starter å skrive ned..men pytt sann. Mål er vel ikke det verste å ha masse av?

Og det er ikke satt i noen spesifikk rekkefølge, jeg bare ramser opp ting nå.

-Bli ferdig med fortiden, terapi, angst og depresjon

-Oppnå en fett% mellom 20-25 (25 er målet i første omgang..)

-Ta 100 kg i knebøy og markløft. Starte å faktisk få til benkpress med stang istedenfor manualer.

-Få en jobb som jeg trives mer med, som passer meg bedre i forhold til hva jeg vil drive med i fremtiden, som kanskje kan gi meg en fot innenfor.

-Få meg et liv xD. Jeg er egentlig veldig sosial av meg, men for tiden har det blitt litt ensomt på vennefronten :( Sånn som skjer når man flytter langt bort og deretter slutter på studiet etter 1,5 år :p

-Starte med studier jeg faktisk vil og gjennomføre/bestå :D

Tror faktisk det var alt foreløpig:blush:

-100 kg knebøy (lite trolig pga avrevet leddbånd, og lang rehabilitering foran meg)

-120 kg markløft med god teknikk

-60 kg benpress

-10 chins (har 7, så nærmer meg)

-ta vare på de jeg er glad i

-være den beste mammaen jeg kan være

-bli helt skadefri, løpe igjen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...