Gå til innhold

Xtravaganza?


K-moo

Anbefalte innlegg

Noen som holder på med Xtravaganza eller har holdt på?

Vis du har holdt på, kan du si noe om resultatet?

Vis du holder på, kan du fortelle litt om hvordan det går?

Jeg har gått på det i 3 dager og har gått fra 77.2kg til 75kg. Målet som er satt opp på meg er ned 15kg på 2måneder og stabilvekt de neste 2måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xtravaganza er en pulverkur som alle andre, du vil rase ned i vekt med et inntak på 500Kcal uansett hvilken logo som står på posen :-) Konseptet gir deg bedre oppfølging, og har større fokus på "etterarbeid" enn hyllevare-konkurrentene, men prinsippet er det samme.

Selv startet jeg, og hoppet av igjen da jeg innså konsekvensene av å trene styrke regelmessig på 50g proteiner i døgnet. It just doesn't work. Jeg har ikke et gram muskelmasse å avse til slanking :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalen tenker man en gjennomsnittlig kvinne. Jeg har trent kroppsbygging i lang tid og har hatt et stopp pga min mann fikk kreft. Nå skal jeg bare brenne vekk litt underhudsfett. 169cm er høyden min. Har pleid å ligge på 60-65kg men har siden sykdommen bare gått i et stopp. Nå skal jeg ned til normal vekten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er uenig. Det finnes snarveier til vekttap hvis det er det man virkelig ønsker. Trådstarter er åpenbart inneforstått med konsekvensene, hva det er hun ønsker å oppnå, og hvorfor.

Skjønner ikke hvorfor det er viktig å være så kategorisk overfor voksne mennesker som tar opplyste valg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uenig. Det finnes snarveier til vekttap hvis det er det man virkelig ønsker. Trådstarter er åpenbart inneforstått med konsekvensene, hva det er hun ønsker å oppnå, og hvorfor.

Skjønner ikke hvorfor det er viktig å være så kategorisk overfor voksne mennesker som tar opplyste valg :-)

Helt riktig Martin. Vi vet jo at ting ikke kommer gratis, må jobbe for det og den hardeste jobben kommer etter disse ukene. Jeg er foreløpig veldig fornøyd for jeg har fått en energi som jeg har savnet. Løp nesten en mil i går kveld fordi jeg følte jeg hadde for mye energi til å sitte i ro en lørdags kveld. Den boost energien har jeg savnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som holder på med Xtravaganza eller har holdt på?

Vis du har holdt på, kan du si noe om resultatet?

Vis du holder på, kan du fortelle litt om hvordan det går?

Jeg har gått på det i 3 dager og har gått fra 77.2kg til 75kg. Målet som er satt opp på meg er ned 15kg på 2måneder og stabilvekt de neste 2måneder.

Ja jeg gikk på det i fjor og kjenner mange som har blitt fornøyd etter en slik kur, selv gikk jeg ned de 5 kiloene jeg vilel og har klart og holde meg der:)men utfordringen er og klare og holde vekten etterpå med riktig kosthold, men synes jeg fikk grei oppfølging på spenst der jeg gjorde det. Tøft den første tiden med pulver men går bedre etter hvert:pmå bare bestemme seg for å klare det, du orker nok ikke trene særlig hardt når du går på pulveret ,men moderat trening er bare en fordel for å gå ned fortere,lykke til:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei og nei...det er bare ikke bra...kjenner flere som har prøvd det og rast ned 50 kg og rast opp igjen 80 liksom...nei,legg om livsstilen og tren,det finnes ikke noe lette utveier!
ja men det kan du jo gjøre uansett hvordan du slanker deg hvis du ikke følger opp etterpå det er jo der nøkkelen er, man må jo stå på som bare det for å holde seg der:)men er en fin måte og få en pangstart på :)jeg har iallefall positiv erfaring med det, men krever litt viljestyrke:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som holder på med Xtravaganza eller har holdt på?

Vis du har holdt på, kan du si noe om resultatet?

Vis du holder på, kan du fortelle litt om hvordan det går?

Jeg har gått på det i 3 dager og har gått fra 77.2kg til 75kg. Målet som er satt opp på meg er ned 15kg på 2måneder og stabilvekt de neste 2måneder.

I 2010 gikk jeg på xtravagansa. xtravagansa har som mål at du skal gå raskt ned i vekt, og bruke resten av tiden( medlemskap i et år) på å forandre kotholdet ditt til noe bedre. Jeg begynte nov 2010 og gikk ned 10 kg på 2 måneder. Har klart å holdt vekten min nede. Jeg forandret måten å spise på, porsjonsstørrelser osv. Du lærer å holde vekten, og hvis du har flere kilo som skal etter (pulverkur) så lærer du det også. Det funket værtfall for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet, men det var utrolig dumt av meg. For noe tull. Ja, vi har alle vært der hvor vi prøver ekstreme ting..jeg har gjort det mer enn 1 gang. Men resultatet var bare tull. Jeg ble bare helt teit, psykisk. Synes egentlig at alt av pulverkurer og slankepiller ala alli burde vært borte fra markedet..men det er lett å tjene penger, folk er desperat. Ironisk er det så og si ingen som faktisk får varig forandring, for de forandrer jo ikke på vanene som gjorde dem overvektige i utgangspunktet og hva skjer da?

Hvorfor ikke bare innse at pulverkurer og piller som gjør at man får renneræv (alli) ikke kan måle seg med å forandre på kostholdet og øke treningsmengden? Det er jo først da man faktisk vil få en varig forandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal på intromøte om det på tirsdag, så da spørs det om jeg starter.

Har serrisøt prøvde mange pulverkurer før, uten hell i det..har prøvd så meste som er å prøve av forskjellige dietter og livstilsendringer. Men Liten framgang..

Vet handler det handler om tid.. og har serrisøt gitt det MYE tid.

Men når vekta ikke ryker seg over tid så går det over til depresjon..

som igjen fører til at jeg hopper av :(

Har vært under oppfølging til lege.. å nå er det dette han anbefaler meg for å få en kickstart.. for å så fortsette med lavkarbo som livstillsendring ( noe jeg trives med og trur er mest rett for meg)

Selv er jeg skeptisk på hva det gjør med kroppen og ikke minst hva det vil gjør tankene mine om å over til mat igjen OM det skulle funke på meg. probleme mitt er ikke at jeg er storspiser.. men mer det at jeg til tider sliter med å spise.

Føler rett som det maten vokser i munnen på meg,og små spist..

så til dere som har prøvd det, hvordan har det gått under og etter pulvre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...