Gå til innhold

Unge jenter har funnet sitt ideal


Eilin

Anbefalte innlegg

Jeg leste nettopp på kvinneguiden (ikke spør meg hvorfor.. Ja, jeg kjeder meg...) Og her har da en forsker funnet ut at beach-volleyball kroppen er nå til dags unge jenters ideal.

Synes ikke det er så verst jeg! De er tross alt sykt veltrente hele gjengen, og alle har vell sett hvilke rumper disse jentene har ;) Ihvertfall mye bedre enn disse skinny - modellene som har vært et ideal før (og fremdeles er for noen).

http://www.kvinneguiden.no/artikler/dette-er-drommekroppen/106797

post-974-14440834223064_thumb.jpg

Ingrid Tørlen og Nila Håkedal

post-974-1444083422245_thumb.jpg

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det høres jo bra ut med ønske om en slik kropp, men det triste er jo at 99% av jentene ikke skjønner hva slags trening som må til for å bli seende slik ut. Er ihvertfall lov å håpe at trenden med syltynne beinrangelkropper er på vei ut, og veltrente kropper er på vei inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre kommentarer, fleire bilder.

2rpcnwk.jpg

Definitivt et bedre ideal sammenlignet med f.eks:

sickly.jpeg

Og ikke minst - en volleyball kropp er absolutt oppnåelig gjennom en aktiv og sunn livsstil, og man trenger heller ikke å være altfor nazi med hverken kosthold eller trening for oppnå en slik kropp :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...