Gå til innhold

Når kjæresten ....


tjjukkebolla

Anbefalte innlegg

Jeg har en kjæreste som er hos meg nesten hver dag.

Han har ofte med seg snop, smågodt og cola, og sier jeg bare kan la det være om jeg ikke vil ha.. Men det er ikke alltid like enkelt når man er sugen på noe godt. Selv om alternativene er der...

Hva skal jeg gjøre for å få han til å holde det unna? Jeg klarer ikke å la det være, og merker at jeg ikke når de målene jeg vil.. What to do!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en kjæreste som er hos meg nesten hver dag.

Han har ofte med seg snop, smågodt og cola, og sier jeg bare kan la det være om jeg ikke vil ha.. Men det er ikke alltid like enkelt når man er sugen på noe godt. Selv om alternativene er der...

Hva skal jeg gjøre for å få han til å holde det unna? Jeg klarer ikke å la det være, og merker at jeg ikke når de målene jeg vil.. What to do!?

Ditt hus = dine regler. Tar han med snop så kastes det ut av vinduet, ellers får han spise opp før han kommer inn. Høres brutalt ut men, som sagt, your house, your rules. [Edit: tror forresten mod burde flytte denne her..]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...