IdaL007 Skrevet 30. oktober 2011 Skrevet 30. oktober 2011 Tacolefser uten noenting! Min desidert største svakhet. Heller det en godteri!! Cheesecake 1 Siter
gardinstang Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 Hmm, er veeeldig glad i mat, så har aaaltfor mange favoritter! Kunne nevnt i en evighet.. Alt fra havregrøt til torskerogn, kylling til eggerøre osv.. Men er jo avhengig av cottage cheese, grønnsaker og fisk (laks!) Namnam! Siter
nano Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 "Hanna Annie Solvær skrev: Det går i perioder. Nå er det knekkebrød med cottage cheese og appelsinmarmelade/druer, eller vaniljeyoghurt med friske bringebær. Hadde en stund der jeg var helt hekta på tørka jordbær, og nå ser jeg for meg at jeg går inn i en kakao-periode (lett sjokoladedrikk, selvfølgelig:p). Selv om det ikke er mat, hehe. Er det snakk om de der tørka jordbærene er får kjøpt i fruktdisken i grønne poser? Husker ikke merket... Det er i hvert fall noe av det styggeste jeg noen sinne har smakt. Får brekninger bare jeg tenker på dem Siter
Titanium Skrevet 31. oktober 2011 Skrevet 31. oktober 2011 "nano skrev: Er det snakk om de der tørka jordbærene er får kjøpt i fruktdisken i grønne poser? Husker ikke merket... Det er i hvert fall noe av det styggeste jeg noen sinne har smakt. Får brekninger bare jeg tenker på dem Haha, ja, mest sannsynelig! Eeeelsker dem! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.