Gå til innhold

Those days when you just feel like crap...

Anbefalte innlegg

De dagene du bare føler deg helt elendig feit og svak uten at det nødvendigvis stemmer med virkeligheten...hva gjør dere for å komme ovenpå igjen?

1. Analyserer adferden frem til dagens miserable energinivå og finner ut at du enten har vært for snill og slakk i det siste, eller faktisk kanskje har vært litt for flink?

2. Innser at ingen er sterke hele tiden, ser for deg at av og til så gjemmer faktisk Fantomet seg hjemme i grotten sin, med sjokoladekjeks og melkeglasset sitt og vil bare være helt alene..,.ikke banke noen slemme typer eller løse noen verdens problemer...

3. Gjør som vanlig, spiser sunt, tar på treningstøyet, presser deg inn døra på gymmet og trener på autopilot...?

4. Tar helt frikveld med usunn mat, slipper ut magen og titter på tv?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/4602-those-days-when-you-just-feel-like-crap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"I stop being sad, and become awesome instead" Barney Stinson.

Kan jeg gå og stå, så skal det mye til for at jeg ikke drar på trening, såfremt jeg ikke kan unnskylde fridagen med en hviledag (Om det har vært mer enn 2-3 dager med trening på rad)

Annonse

Trener å hører på god musikk. Tenker på morgen dagen og hvordan jeg evt kan forbedre meg eller gjøre ting annerledes. Prøver å tenke positivt å gå på. avogtil lettere sagt enn gjort men prøver mitt beste :) Trening hjelper alltid! :)

Noen dager synes jeg bare fryktelig synd på meg, er trist fordi jeg føler meg stygg, ekkel, dvask osv. Det eneste som hjelper da, er å kjøre beinhardt på trening, spise som vanlig og fortelle meg selv at jeg må manne meg opp og fokusere på de positive tingene :) Det fungerer som regel veldig bra.

Andre dager er jeg virkelig helt ødelagt og drittdeprimert, og da blir jeg stort sett liggende i sengen mens jeg venter på at det skal gå over. Akkurat dét er kanskje litt irrelevant å ta opp her, ettersom det handler mer om sykdom enn bare "en dårlig dag" :rolleyes: (Men det betyr ikke at jeg ikke prøver så godt jeg kan å snu disse dagene til det bedre)

Sparker meg selv i gang, tenkte at no pain no gain og

Danser i regnet :)

Alle har dager der alt er drit og man føler ting raser sammen. Men jeg føler når du har først kommet deg ut og på trening føles alt mye bedre etterpå;)

Har nøyaktig en slik dag i dag. Formen er rævva, kaldsvetter og føler meg crap..

Har jobba og spist som vanlig, trent og nå slengt meg ned på sofaen for å se Cæsar. Har ordna med god kosemat, som booster humøret.. Har tenkt å ligge ei lita stund, før jeg hopper inn i stilongsen og går en tur før dusj og natta.

Da er alt fint i morgen tenker jeg :)

Har en sånn dag i dag... Føler meg helt på bånn, men er straks på vei til å dra ut for en joggetur! Det eneste som skjer på disse dagene er bare at dørstokkmila er så sick lang, men prøver å ikke tenke på det og bite tenna sammen :) Alt er bedre etterpå!

nr 3! og kjører på ekstra hardt!

gjorde akkkurat det idag...resulterte i en kjempebra økt, men var helt gåen etterpå..skjelven, sutrete og fullstendig ute av stand til å ivareta primære behov som å ta av skoene...lage mat...bevege meg fra senga til ferdig pådekket middagstallerken...lucky me, har en ufattelig snill man som fikser slikt for meg :thumbsup:

Annonse

gjorde akkkurat det idag...resulterte i en kjempebra økt, men var helt gåen etterpå..skjelven, sutrete og fullstendig ute av stand til å ivareta primære behov som å ta av skoene...lage mat...bevege meg fra senga til ferdig pådekket middagstallerken...lucky me, har en ufattelig snill man som fikser slikt for meg :thumbsup:

Haha, hadde den i går.. Ferdig med treninga, men måtte utsette et måltid med litt over 1 time fordi vi skulle spise sammen, håpløst så grinete man blir! Liten sutreunge når man er sliten OG sulten samtidig.

Sensitivt.. :p

Har stunder dagen før trening jeg gruer meg, så gleder jeg meg, så gruer jeg meg så gleder jeg meg. Vet ikke hvorfor, har blitt sånn i det siste. Men når jeg kommer meg på trening så er det over og jeg føler meg så bra etterpå! Er vel fordi jeg ikke liker at det er svære folk på vektrommet.

Silly me:blush:

Haha, hadde den i går.. Ferdig med treninga, men måtte utsette et måltid med litt over 1 time fordi vi skulle spise sammen, håpløst så grinete man blir! Liten sutreunge når man er sliten OG sulten samtidig.

Sensitivt.. :p

phu, så jeg er altså ikke alene om å bli umulig på tom mage/lavt blodsukker...;)
Har stunder dagen før trening jeg gruer meg, så gleder jeg meg, så gruer jeg meg så gleder jeg meg. Vet ikke hvorfor, har blitt sånn i det siste. Men når jeg kommer meg på trening så er det over og jeg føler meg så bra etterpå! Er vel fordi jeg ikke liker at det er svære folk på vektrommet.

Silly me:blush:

skulle ønske det fantes svære folk på gymmet mitt... mosjonister og wannabies...ikke særlig motiverende..det er 4mnd siden sist jeg så en veltrent mann der...tror han er kasta ut pga selvpåførte hormonforandringer...;)
skulle ønske det fantes svære folk på gymmet mitt... mosjonister og wannabies...ikke særlig motiverende..det er 4mnd siden sist jeg så en veltrent mann der...tror han er kasta ut pga selvpåførte hormonforandringer...;)

Er ikke særlig motiverende heller når de svære typene ler av deg fordi du bruker halvparten så lite vekter som de :/

Er ikke særlig motiverende heller når de svære typene ler av deg fordi du bruker halvparten så lite vekter som de :/
svære typer skal være sterke nok til å utøve høflighet og ydmykhet i en verdig kombinasjon, eksiterer ikke det, kan de bare ha musklene sine og gå hjem å legge seg i armkroken til mamman sin! :p

Det varierer litt. Stort sett skal det skrekkelig mye til for at jeg dropper en treningsøkt, mest av alt fordi jeg vanligvis gleder meg hver gang! Men en gang i mellom har jeg en rævva dag, og det har jeg hatt i dag! I dag endte det med at IKKE kom meg på trening og fikk gjennomført intervalltreningen som planlagt og jeg prøver å si til meg selv at det faktisk er helt greit!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...