Gå til innhold

ZMA


storogsterk

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer bare på om det er noen som har noen erfaringer med ZMA? Og om det er noen som har noe annen generell info om produktet. Hvor mye bør man helst trene for å bruke kosttilskuddet? Og hvilke virkninger har det på kroppen?

Vurderer å starte, men trenger mer info og tilbakemeldinger om produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan i hvert fall glede deg til å kunne skrive lange referater fra drømmene dine når du våkner opp. Du kommer antakelig til å huske de bedre enn saldoen på kontoen din. På en annen side er det ikke akkurat det type kosttilskudd jeg føler man merker så mye til direkte (det prates jo om bedre restitusjon, muskelvekst, osv.), og de dokumenterte effekten er vel litt små-shabby, men jeg koster gjerne på meg et par hundrelapper over noen måneder for å ha ville drømmer ;)

Om du vurderer å starte, men ikke har hastverk, så pleier det å dukke opp 2 for 1-tilbud på gymgrossisten.no med ujevne mellomrom. Da har du en god del måneders forbruk for 199,- eller noe, som jo er greit overkommelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

har prøvd det, men fikk ikke noen ekstrem drømme opplevelse. Jeg hadde mye tyngre søvn derimot da! Jevnt over så veit jeg ikke om ZMA var grunnen til oppgang i treningen min da jeg var VELDIG fersk på gymmen på den tiden der.. Men give it a try sier jeg bare. What doesn't kill you, make you stronger! :sneaky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666

Bruker selv: ZMA-X fra PF. Jeg føler meg mer opplagt(dvs bedre søvn/restitusjon)! Så for min del funker det(kan jo være placebo også? who knows?).. Men men! Bedre søvn er nok det viktigste for meg når det gjelder dette produktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt ZMA fra Star Nutrition i noen uker nå..vet ikke om det har sin funksjon, men føler værtfall at jeg får en mye dypere og tyngre søvn, som igjen er positivt når det gjelder trening og generelt hverdagen min, så føler det er verdt det! :D Kan være like mye psykisk..men så lenge det hjelper på en eller annen positiv måte, go for it! :)

Drømmene mine blir enda lengere og rarere, å jeg husker oftere det jeg har drømte! moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig vil man ha ulikt behov for sink, b6 og magnesium. Så en "3-i-1"-kapsel synes jeg blir lite nyttig. Kjøp heller en boks hver av de tre, så kan man dosere selv. Og man får betraktelig mer for pengene.

Har vært inne på den tanken..skulle jo gjøre den same jobben, bare at man må ta 3 piller istedenfor 1, men da vil man nok få litt mere av alle 3 (B6, Magnesium og Sink) + penger spart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...