Gå til innhold

Beskriv dine drømmers gym!


larskr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et gym hvor det var obiligatorisk for menn å trene i bar overkropp! Med flere mannlige medlemmer enn kvinnelige..:blush: Med ac/dc og alice cooper på høytalerne til alle tider og spinningtimer døgnet rundt. Og det skulle helst vært naboen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett gym med nok utstyr/få nok medlemmer til at det aldri blir kø på noe.

Noen power-racks, dips/pullups stativ, samt nok vekter, benker, manualer, grå betongvegger/papp-plater på gulvet, anlegg med mulighet for og sette på musikk selv, helst ikke varmeovner/air condition da dette skremmer bort en go del av de som bare er i veien.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=":))' date=' post: 258432, member: 9488&quot]Et gym hvor det var obiligatorisk for menn å trene i bar overkropp! Med flere mannlige medlemmer enn kvinnelige..:blush: Med ac/dc og alice cooper på høytalerne til alle tider og spinningtimer døgnet rundt. Og det skulle helst vært naboen min.

Fins det gym med flere kvinnelige medlemmer enn mannlige? :huh:

HVOR :D ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins det gym med flere kvinnelige medlemmer enn mannlige? :huh:

HVOR :D ?

Haha, det vet jeg faktisk ikke. Men med mannlige medlemmer så mente jeg de store gutta som bruker halve dagen i vektsalen. Er kun rundt fem stykker av dem der jeg trener :( Merker at jeg alltid trener mye lengre og mer effektivt om en av dem trener på likt med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 år senere...

latterlig gammel tråd, men har lest gjennom en del tråder her nå for å se om jeg finner et svar på mitt spørsmål, uten hell. Så prøver meg her :D

Skal booke verdivurdering snart av megler, men lurer på (og skal spørre megler også, men tenkte å høre med flere), om en  hjemmegym i kjellern er positivt ift verdi på boligen eller ikke? Eller er det kanskje nøytralt? Er vel 15 kvm med et lite vindu. spesielt nå under lockdown så kanskje det veier ekstra positivt å ha en hjemmegym og at det kan veie bra inn ved salg?

rent nysgjerrig ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...