Gå til innhold

Ned 20 kg, så stopp, så opp. WTF?


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, ja, og de kiloene vil f**n ikke slippe taket. :p

Joda,de gjør det etterhvert men man kan slite en stund,hehe...men har nå kommet med tipsa jeg kan...ehm evt prøve å bryte vaner...spise nye ting,mer proteiner og mindre karbo,mer sunt fett og bryte treninga...tren noe annet...det kan hjelpe...også er d viktig å rense kroppen innimellom tror jeg...for det kan starte stagnasjon hvis man har mye søppel lagra i kroppen....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Jeg ser i hvert fall at proteiner er i stor manko her. Skrev inn en random dags matvarer på diett.no, og ser der at jeg får i meg i underkant av 70 gram per dag. I følge 2-2.5g/kg-prinsippet bør jeg i hvert fall doble dette, og da er nok proteinpulver mitt beste håp.

Sendte mail til Norkost og ba om noen smaksprøver, og der fikk jeg god hjelp til å velge ut et par-tre typer som de skulle sende meg. Veldig spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ok, det er kjøttet som er nøkkelen, skjønner jeg. Jeg spiser jo basically ikke noe kjøtt, bortsett fra til middag. Da blir det sånn cirka 150 gram, og resten grønnsaker og kesam. Aldri i verden om jeg klarer å spise så mye kjøtt i løpet av en dag, så da blir noe proteinshake det beste alternativet. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror d skal godt gjøres å få for lite nå i dag:p

Er faktisk noen som går i den fella også. Når man dropper all prossesert mat og lager ting fra bunnen selv så er det faktisk viktig å tilsette litt salt i maten, spesielt for de som har et høyt aktivitetsnivå.

Spiser man prosessert/ferdigmat så får man fort i seg mer enn godt er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk noen som går i den fella også. Når man dropper all prossesert mat og lager ting fra bunnen selv så er det faktisk viktig å tilsette litt salt i maten, spesielt for de som har et høyt aktivitetsnivå.

Spiser man prosessert/ferdigmat så får man fort i seg mer enn godt er.

Jeg spisr ikke ferdigmat da,så er ikke derfor,fant jo ut at d meste saltet mitt kom fra kjøttpålegg og mager smøreost og gulost :/ men jeg drikker mye vann hver dag...ca 3,8 l hver dag...så tror at jeg trenger litt salt og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk noen som går i den fella også. Når man dropper all prossesert mat og lager ting fra bunnen selv så er det faktisk viktig å tilsette litt salt i maten, spesielt for de som har et høyt aktivitetsnivå.

Spiser man prosessert/ferdigmat så får man fort i seg mer enn godt er.

Jepp, og det er akkurat det jeg gjør. Jeg bruker ikke salt i noe, og lager alt fra bunnen. Jeg merker det veeeeldig godt når jeg har for lite salt i kroppen, for da må jeg på do hele tiden. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...