Gå til innhold

Trening i Bergen: anbefalinger?


siljes87

Anbefalte innlegg

Siden jeg er på flyttefot for tiden er jeg på Itrain for tiden, det er helt ok men har trent en del på vektertorget og der følte jeg meg hjemme ;-) og visst du skal holde på med bf så får du fort kontakt med dyktige og hyggelige folk :)

Itrain er ikke noe særlig. Vurderte å begynne der selv pågrunn av prisen, men det var altfor trangt :( Da kan du heller trene på Sats eller Elixia det er mye av det samme :p

Dere som trener på vektetorget :) bare lurer på hvem som er PT der akkurat nå ihvertfall er han dyktig :D ? Hadde en PT som jeg var veldig misfornøyd med. Han satt vel opp et program for meg med 90 % av alle øvelsene som var apparater + 20 set og 100 reps hver økt .... jaja :p

Etter det har jeg vel bare hatt online coach :D haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vektertorget er stedet å være, uten tvil. Mye frivekter (5 knebøyrack, 3 vektløftingsplattformer, 3 benker). I tillegg har de utstyr som glute-ham-raise, slynger, tau, buldrevegg og en del strongmanutstyr.

For deg som er student ja. 890 kr for 6 måneder. Helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For deg som er student ja. 890 kr for 6 måneder. Helt greit.

For studenter er det per semester. For andre er det 6 månader. Men det er framleis billigere enn dei fleste andre gym(ca 300 i månaden) og dei har det beste miljøet og det beste utstyret. For å være grei har eg funnet frem ein skisse over det som venter deg der.

http://izismile.com/2012/03/20/people_you_will_find_at_every_gym_13_pics.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For studenter er det per semester. For andre er det 6 månader. Men det er framleis billigere enn dei fleste andre gym(ca 300 i månaden) og dei har det beste miljøet og det beste utstyret. For å være grei har eg funnet frem ein skisse over det som venter deg der.

http://izismile.com/2012/03/20/people_you_will_find_at_every_gym_13_pics.html

Jeg har trent der selv :D det er bra så slapp av. Hadde nok trent der om jeg hadde hatt jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats LHG eller Vektertorget. En del byggere på SATS nå faktisk, og absolutt alt du trenger. Hvis du har planer om å stille er det nok ikke noe sted i Bergen der du finner en skikkelig klubb dessverre. Energi Laksevåg blir også veldig veldig bra tror jeg. Har ikke vært der enda, men skal ta meg turen. Han ene som driver det er utrolig dyktig... Han hjelper deg hvis det trengs :) Masse utstyr fra Panatta <3 Og det er gull verdt! Slår dritten ut av alt annet anytime, spør du meg. Ingen gruppetimer eller noe sånt, og veldig billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats LHG eller Vektertorget. En del byggere på SATS nå faktisk, og absolutt alt du trenger. Hvis du har planer om å stille er det nok ikke noe sted i Bergen der du finner en skikkelig klubb dessverre. Energi Laksevåg blir også veldig veldig bra tror jeg. Har ikke vært der enda, men skal ta meg turen. Han ene som driver det er utrolig dyktig... Han hjelper deg hvis det trengs :) Masse utstyr fra Panatta <3 Og det er gull verdt! Slår dritten ut av alt annet anytime, spør du meg. Ingen gruppetimer eller noe sånt, og veldig billig.

Energi Laksevåg ser jo veldig bra ut! Spesielt mtp at jeg bor på Laksevåg :) Må nok ta meg en tur innom på en prøvetime.

Takk for kjempebra tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...