Gå til innhold

Hva skjer om jeg spiser 15 000 kcal på en dag?


Sara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg sliter noe jævlig med og gå opp i vekt, har gått opp 12 kg på nesten 6 mnd.

Du sliter med å gå opp i vekt, men har gått opp 12kg på snart 6 mnd? :huh: Nå vet ikke jeg hvor slitsom den prosessen var, men det høres da greit mye ut på relativt kort tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men fyfaen jeg har gjort en innsats for det. før jeg gikk opp var jeg liksom 184 og veider 60 kg.

har tvangspist, noe så dugjævlig ^^ og jeg trener utrolig mye i tillegg, så det gjør jo ikke saken noe lettere :'( men jeg skal gå opp mere, men det krever en innsats med min forbrenning og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke noen av dere klarer å spise 15000kcal. ;) (så fremt dere ikke drikker noen liter olivenolje eller tilsvarende lureri)

Så hvis noen tar utfordringen så vil jeg gjerne se listen over det spiste, spesifisert i gram. Ofte slik at jeg har hørt folk skryte av hvor mange kcal de har stappet i seg, men ved nærmere gransking så kommer det til kort. Typisk så spiste de ikke opp den hele melkesjokoladen, "en stor porsjon" av noe blir overstimert osv. Ligner litt på det samme syndromet som ectomorpher har, de vil veldig gjerne fortelle deg om den kjempestore middagen de nettop spiste, men dagsinntaket totalt er gjerne ikke like imponerende.

Ok, da har jeg fått sett litt nøyere over spisedagen..

Endte på 14 207 kcal :D

Her er lista over mat - kcal jeg fikk i meg fra matvaren står bak.

Yoghurtnøtter 1082

Brownies 1000

Polarbrød 728

Rømme 564

Dipmix 62

Toppris 1050

Smoothie 330

Fanta 264

Urge 272

Cocio sjokolademelk 280

Chips 1300

Nugatti 430

Makrell i tomat 220

Sjokomelk 640

Tøyen pizza 1500

Rømmedressing 200

Peanutsmør 485

Majones 611

Berlinerboller 839

Sjokoladeis 1000

Ben&Jerrys is 1350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...