Gå til innhold

30 days... noen som har erfaringer?


Exotica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har prøvd 30 days i 60 dager med null virkning.

Prøvde i 60 dager, fordi det var betal for 1 og ta 2 kampanje på nett :p Ja jeg er litt lettlurt;)

Fikk også med en spiseplan, og når jeg så den så skjønte jeg vel egentlig at dette bare var tull..

Husker ikke nøyaktig alle måltider for er en stund siden, men middag besto av 1 kyllinglår og salat.

Hadde jeg fult planen hadde jeg nok gått ned i vekt, eller dødd av sult

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Plukker opp denne litt igjen. Er 30 days i hovedsak vanndrivende eller...? Jeg har liten tro på at den hjelper for fettforbernning, men hjelper den mot "that bloated" feeling? Jeg synes jeg trener og står på og likevel føler meg rimelig vannete... Jeg er nok ikke helt flinkest med kosten for tida heller, mulig det egentlig er det. Savner "flush" følelsen og synes det begynner å bli lenge siden sist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plukker opp denne litt igjen. Er 30 days i hovedsak vanndrivende eller...? Jeg har liten tro på at den hjelper for fettforbernning, men hjelper den mot "that bloated" feeling? Jeg synes jeg trener og står på og likevel føler meg rimelig vannete... Jeg er nok ikke helt flinkest med kosten for tida heller, mulig det egentlig er det. Savner "flush" følelsen og synes det begynner å bli lenge siden sist :(

da vil jeg heller si at en rensekur er mer optimalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Plukker opp denne litt igjen. Er 30 days i hovedsak vanndrivende eller...? Jeg har liten tro på at den hjelper for fettforbernning, men hjelper den mot "that bloated" feeling? Jeg synes jeg trener og står på og likevel føler meg rimelig vannete... Jeg er nok ikke helt flinkest med kosten for tida heller, mulig det egentlig er det. Savner "flush" følelsen og synes det begynner å bli lenge siden sist :(
Hvis du leserinnlegget mitt lenger opp i tråden så har jeg skrevet litt om det;) Ja den er vanndrivende og virker som en tarmskylling over lengre tid...fremfor hvis du skulle gått å tatt en tarmskyll en dag og tømt tarmene så gjør den det litt etter litt over 30 dager...så ja..derfor går gjerne folk ned i vekt og slikt fordi magen tømmes og urtene hjelper vanndrivende og får igang renseprosessen i kroppen...til å gå fortere da...men drikker du ikke mengder vann hver dag ved siden av denne så kan effekten være anderledes. Alt i alt greier du dette uten de pillene..d erbareå drikke mye vann en dag:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Tarmskyll? Hadde det enda vært så vel. I min erfaring så er disse pillene veldig bra hvis du ønsker deg skikkelig forstoppelse.

Jeg har ikke prøvd alt, men det er søren ikke langt unna;p

Har gått ned 12 kilo med sunn mat i tilstrekkelige mengder og masse trening. Anbefales :)

Hvis det var mitt innlegg du siktet til så formulerte jeg meg litt feil,mente ikke de var som en tarmskyll-da tarmskyll er direkte skadelig fordi du fjerner all bakterieflora -den funker som en tarmskyll over lengre tid.Dvs da rekker jo tarmene å beholde nødvendig tarmflora underveis ,men man blir kvitt møkk som ligger i tarmveggene-dette kan til og med være ufordøyd mat fra gud vet hvor lenge siden da vi har i oss litt for mye konserveringsmidler;) Dette produktet funker ikke som noe slankepille,den er heller en lett rensekur,men folk kan jo gjerne gå ned i vekt ved rens av organene pga økt vannlating,pga den vanndrivende effekten den har...om effekten er langvarig er jo veldig forskjellig fra perosn til perosn. Jeg ville heller gått for en rensende urte te-kanskje kloster sin kjerringrokk eller noe lignende i stedet som en kur over noen uker-det vil garantert ha bedre effetk og den koster i motsetning til 30 days-399 -kloster te-59-79 kr;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...