Gå til innhold

Ubehageligheter på forumet - en liten oppfordring


Fredrik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tydeligvis noe jeg har gått glipp av også :p Men med en katt som profilbilde, så er man vel ikke så attraktiv :cool:

Mitt bilde er virkelig ikke så veldig attraktivt at det gjør noe det heller, men han fulgte meg også. Sikkert fordi jeg bodde i samme by eller noe =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg stramme inn rettigheter til å sende private meldinger for nye brukere så slipper vi dette.

hæ? hva oppnår du det med det? er dette et vanlig problem her inne så kan jeg til dels forstå det.

Jeg er et nytt medlem og bruker private meldinger, men med ingen negative hensikter, og vil tro det er flere som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han Torstein er helt tydelig tilbakestående. Sendte Robert mail etter vi kasta han ut.

Kastet ut en MadsM nå som hadde sendt 50 jenter melding.

Nå skal jeg stramme inn rettigheter til å sende private meldinger for nye brukere så slipper vi dette.

Han har sendt meg meldinger også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være snurt eller glad for 0 meldinger fra vedkommende..hmm

Uansett, det er ganske kjipent at folk er såpass korka i hodet at de føler for å "forfølge" jenter over internett. Men de finnes, og det finnes mange av dem. Derfor kan det være lurt å sperre profilen sin på face for offentligheten, det kan også være lurt å legge inn sperrer på bildene sine og sørge for at kun en selv ser bildene man er tagget i. Det kunne jo kanskje også være mulig å lage ett underforum her som kun medlemmer får innsyn i, evt. at kun medlemmer får se bilder? Det er ikke rare hindringa, men det hjelper bittelitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev forresten feil på MadsM. Han hadde startet 354 samtaler. Er det mulig. La oss krysse fingrene for at han får seg litt luft (og et vanlig sosialt liv)

Liker ikke at han skal misbruke navnet Mads.

For å gjøre det klart: selv om folk med Mads som navn er feilfrie, finnes det unntak! Denne fyren var et eksempel. 354 er sykt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...