Gå til innhold

PT på Bali - gateaway eller gostudy?


Kristinea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen av dere som har vært på Bali og tatt PT-utdannelse, hvilket program var dere med? Hva er å anbefale? negative og positive sider?

Jeg har to venninner som har vært 3mnd i Bali. De hadde bare positive ting å si om oppholdet. Men virket som at det var mer festing enn trening. Dette blir jo så klart hva man gjør det til selv (ang festingen) men jeg mener at om man er på skole for å lære hvordan man skal lære andre å endre livsstil og trene, så syntes jeg kanskje at festing(som ødelegger treninge) kunne holdes utenfor. I hvert fall ikke 4-5 ganger i uken som disse jentene drev med. :p Om jeg hadde dratt på et sånt opplegg hadde jeg nok også konsentrert meg om å få noe ut av det for min egen kropp også, og ikke la alkoholen ta overhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg studerte idrettslære på Bali for 1 år siden og det var en helt fantastisk opplevelse, anbefaler alle det! Jeg studerte gjennom Gateway College som jeg vil si var utrolig bra! Gateway har 400 studenter, go study og AE har vel 100 hver. Man bodde gunstig til i området rundt GC da de andre skolene som var i sanur ble veldig langt fra kuta som er der det skjer mtp alt av butikker osv. På et slikt studie er det veldig mye festing, men er man treningsbevisste så er det ikke verre enn å regulerer hvor mye man vil feste. Hadde flere lørdagskvelder på treningssenteret så det var ikke noe problem :) Skal nok muligens ned igjen en gang til. Ja, så bra var det! Bare å spørre om det er noe mer du/dere lurer på rundt Bali/Gateway college ;)

Et fantastisk bilde fra en shoot vi var på kan sees på slideshowen på http://www.gatewaycollege.no/ (hint fem gutter)

hahah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Noen av dere som har vært på Bali og tatt PT-utdannelse, hvilket program var dere med? Hva er å anbefale? negative og positive sider?

Jeg gikk 3mnd på PT utdanning med Gostudy, det var første året de hadde PT, ellers har de bare hatt idrett og exphil exfac, så det var litt rot, men undervisningen, lærerene og alt ellers er jeg superfornøyd med. Virkelig til å anbefale! De beste 3mnd i mitt liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerte idrettslære på Bali for 1 år siden og det var en helt fantastisk opplevelse, anbefaler alle det! Jeg studerte gjennom Gateway College som jeg vil si var utrolig bra! Gateway har 400 studenter, go study og AE har vel 100 hver. Man bodde gunstig til i området rundt GC da de andre skolene som var i sanur ble veldig langt fra kuta som er der det skjer mtp alt av butikker osv. På et slikt studie er det veldig mye festing, men er man treningsbevisste så er det ikke verre enn å regulerer hvor mye man vil feste. Hadde flere lørdagskvelder på treningssenteret så det var ikke noe problem :) Skal nok muligens ned igjen en gang til. Ja, så bra var det! Bare å spørre om det er noe mer du/dere lurer på rundt Bali/Gateway college ;)

Et fantastisk bilde fra en shoot vi var på kan sees på slideshowen på http://www.gatewaycollege.no/ (hint fem gutter)

hahah!

gostudy har faktisk opp mot 200 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du fått tre forskjellige sider av de tre forskjellige skolene, alle skryter opp der de har vært. Så du vil nok få et fantastisk opphold uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg disser stedet jeg var. IKKE VELG GOSTUDY!!!!

Har fått et mye bedre inntrykk av kvaliteten på studiet til AE. Mye høyere nivå...

Hvordan er fasilitetene til AE og hvor langt lå det unna kuta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart at det kan være så mye festing på PT-studiet da? Jeg tok ex.fac og ex.phil på Bali og det var taite og strikte mønster med obligatoriske forelesninger hele tiden. Tror du kunne misse en eller to forelesninger før du var ute av programmet. Vi hadde innetider og diverse også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med Gateway Collage (ikke PT), men alle som gikk det trivdes veldig godt. Og må bare få slenge inn at jeg sitter her grønn av misunnelse over at du skal til Bali! Det er BARE å glede seg! er en helt fantstisk øy, med masse å oppleve! Klart blir det jo litt festing, men det blir jo uansett hva man selv gjør det til! Er så mye å se og oppleve annet enn selve bylivet! :) Lei deg en scooter og utforsk øya, pakk lite (er veldig billig der), bli kjent med lokalbefolkningen og kos deg gløgg i hjel! (ikke på bekostning av skolen da ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...