Gå til innhold

myoprotein eller fitnessguru


crntbg

Anbefalte innlegg

Siden proteinpulveret jeg har ikke smaker noe godt, vurderer jeg å kjøpe noe nytt og selge det jeg har (er tross alt 2,5kg igjen). Har 100%whey i sjokoladesmak fra proteinfabrikken, og denne liker jeg ikke i det hele tatt. Men har sett at folk synes fitnessguru sine, og myrevolution (myoprotein) smaker godt. Fitnessguru smaker tydeligvis ikke protein, men har bare hørt en person si dette så vet ikke om jeg tør å ta sjansen. Noen her som har smakt de? Myoprotein har mest protein i, vel og merke

http://www.fitnessguru.com/sv/one-casein#double-rich-chocolate

http://myrevolution.no/myoprotein-600g-mocca-chocolate-614

fitnessguru.jpg

myoprotein.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har myoprotein i både bourbon vanilla og mocca chocolate. Jeg er også veeeldig sær på smak og nektet før å drikke noe fordi det smakte høgg. Men sjokoladen var helt utrolig god, faktisk. En ondentlig sjoko milkshake vil den aldri bli, men god nok til at du slipper å måtte styrte den som tran.

Det er bare veldig viktig at du lar den stå litt, etter å ha mikset melk og pulver sammen. Merket stor forskjell fra når jeg drakk med en gang, og når jeg lot den stå 5-6min mens jeg sjekket instagram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har myoprotein i både bourbon vanilla og mocca chocolate. Jeg er også veeeldig sær på smak og nektet før å drikke noe fordi det smakte høgg. Men sjokoladen var helt utrolig god, faktisk. En ondentlig sjoko milkshake vil den aldri bli, men god nok til at du slipper å måtte styrte den som tran.

Det er bare veldig viktig at du lar den stå litt, etter å ha mikset melk og pulver sammen. Merket stor forskjell fra når jeg drakk med en gang, og når jeg lot den stå 5-6min mens jeg sjekket instagram. 

Takk for svar! Tenker nok at alt vil nok smake fabrikk uansett på en måte, men den fra proteinfabrikken er faktisk helt fæl.. HAr du prøvd å blande den med vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få deg noen smaksprøver. Fitnessguru selger porsjonsposer, og andre plasser kan man sende en mail og spørre etter en prøve, og de fleste vil være behjelpelige ^_^ Fitnessguru er jeg ganske fornøyd med, men da One Whey vanilla white chocolate og cappuccino. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Prozyme fra strongr.no (tidligere Tech Nutrition). Den er faktisk veldig god!

 

har du prøvd noe annet du kan sammenligne med på en måte? I forhold til et eller annet merke om du skjønner? :)

 

Få deg noen smaksprøver. Fitnessguru selger porsjonsposer, og andre plasser kan man sende en mail og spørre etter en prøve, og de fleste vil være behjelpelige ^_^ Fitnessguru er jeg ganske fornøyd med, men da One Whey vanilla white chocolate og cappuccino. :)

åå det var lurt! Må sende Mail og høre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har du prøvd noe annet du kan sammenligne med på en måte? I forhold til et eller annet merke om du skjønner? :)

Jeg har prøvd to andre, men jeg husker ikke navnet på dem. Det ene var veldig kornete og blandet seg dårlig i vann. Resultatet var at den ble ganske klumpete, selv om smaken var ok. Den andre smakte erter og gav meg ertesuppesmak i dagesvis etterpå :p

 

Prozyme selges på nett og på XXL, så du kan kjøpe litt mindre pakker og teste ut. De har mange forskjellige smaker. Jeg liker sjokolade best.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd to andre, men jeg husker ikke navnet på dem. Det ene var veldig kornete og blandet seg dårlig i vann. Resultatet var at den ble ganske klumpete, selv om smaken var ok. Den andre smakte erter og gav meg ertesuppesmak i dagesvis etterpå :p

 

Prozyme selges på nett og på XXL, så du kan kjøpe litt mindre pakker og teste ut. De har mange forskjellige smaker. Jeg liker sjokolade best.

 

da står det nå mellom prozyme og myoprotein.. Hmm noen her som har prøvd begge to? 

Har prøvd en del forskjellig, å er enig i TN sin Prozyme er den beste på smak hittil, både vanilje og sjokolade som jeg har prøvd. 

Er også veldig fornøyd med TN sin pro-90 som er litt snillere på lommeboka.

Prozyme virka egentlig veldig interessant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Tenker nok at alt vil nok smake fabrikk uansett på en måte, men den fra proteinfabrikken er faktisk helt fæl.. HAr du prøvd å blande den med vann?

Nei. jeg foretrekker melk. Det er ikke mange kcal du sparer ved å bruke vann.. Heller litt mer kcal enn helt forjævlig smak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. jeg foretrekker melk. Det er ikke mange kcal du sparer ved å bruke vann.. Heller litt mer kcal enn helt forjævlig smak. 

Husker ikke hvor mye kcal det er i skummamelk, men det er ikke mye tross alt! den ejg har fra proteinfabrikken smaker verre med melk faktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...