Gå til innhold

Trenings-BH


Lagertha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på hva formålet er. Om det er til kondisjon, er jeg mer nøye på at den skal sitte bra og stramt på. Da må jeg gjerne ty til en litt dyrere. Til stryketrening driter jeg i det, og kjøper de fra H&M og Pierre Robert til 200 kr stykk.

Samme her også:) De fra H&M funker helt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om Pierre Robert sine treningsbher passer til oss med forholdsvis store pupper? Jeg elsker trenings-boxer/string i dette merket. Men det hjelper jo lite om feks str Large sitter superstramt på ei med 70 C-cup når jeg er mer mot G og H :oops:

Edit: Dette gjelder forøvrig kun til styrketrening. For løp og annen heftig kardiotrening har jeg superbh fra Change til en halv formue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fleece-BH er ikke akkurat noe jeg vurderer. Det er ikke på puppene jeg blir kald når jeg er ute :p

Ang. Pierre Robert sine, bruker jeg til vanlig 70B og str S sitter passe stramt. Kunne nok fint hatt litt større pupper uten at det hadde gjort noe i str. S. Tror faktisk L skal gå greit med store pupper, men det spørs jo litt på hvilken str. du bruker rundt brystet. Det blir kanskje ikke like bra om du vanligvis bruker 70H :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleece-BH er ikke akkurat noe jeg vurderer. Det er ikke på puppene jeg blir kald når jeg er ute :p

Ang. Pierre Robert sine, bruker jeg til vanlig 70B og str S sitter passe stramt. Kunne nok fint hatt litt større pupper uten at det hadde gjort noe i str. S. Tror faktisk L skal gå greit med store pupper, men det spørs jo litt på hvilken str. du bruker rundt brystet. Det blir kanskje ikke like bra om du vanligvis bruker 70H :p

Dette er jo litt avhengig av BH. Merke, modell og utsalgsteder er jo sjelden helt like, men jeg er som regel 65G opp til 70H.

Jeg vurderer definitivt å bare prøve meg på en Large...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Lurer litt på denne til langrenn og jogging nå på vinteren :) Må jo være deilig når det er så kaldt!

http://www.intersport.no/product/273738(BC_2)/devold-ull-fleece-bh/

Den har jeg, og bruker den masse når det er kaldt. Både når jeg trener ute og når jeg jobber ute samt når jeg er på tur på fjellet eller i skævven.

Rett og slett nyyyydelig! Kan fint brukes under andre bh-r, god isolering ;)

Til vanlig er jeg mest fornøyd med sports-BH'ene fra nike, Rønnich og Champion. Har også noen fra Fairtex som er litt mer dekkende for de treningene jeg bare bruker treningsBH.

Prøvde Pierre Robert, men er altfor feilproposjonert for at de skal passe. Er velsignet med 85AA etter noen år med mye trening og dietter :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om Pierre Robert sine treningsbher passer til oss med forholdsvis store pupper? Jeg elsker trenings-boxer/string i dette merket. Men det hjelper jo lite om feks str Large sitter superstramt på ei med 70 C-cup når jeg er mer mot G og H :oops:

Edit: Dette gjelder forøvrig kun til styrketrening. For løp og annen heftig kardiotrening har jeg superbh fra Change til en halv formue.

Jeg bruker 70DD i vanlig BH og str M i Pierre Robert. En L eller XL kan kanskje passe deg, avhengig av omkretsen rundt brystkassa. Forøvrig synes jeg ikke Pierre Robert egner seg til trening i det hele tatt. TIl det er den er alt for elastisk i stoffet. Jeg liker å ha ting på plass også når jeg trener styrke. Pierre Robert bruker jeg kun til søndagsdaffing hjemme. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...