Gå til innhold

PSMF med meg?


Blome

Anbefalte innlegg

Jeg er faktisk utrolig imponert over at du greier å spise bare kylling ;) Jeg tar av meg hatten for det. Her i gården må det være variasjon for at jeg skal holde ut :p Krydder og Pepsi Max er en lifesafer om dagen :p

Må man, så må man.. Det er noe med at jeg kan åpne pakken med kyllingfilet, slippe alt i en ildfastform, krydre de og sette det inn i ovnen på 150 grader, for så å plukke det ut etter 40 minutter. Når jeg ikke kan spise alt det som er godt (les: karbohydrater og fett), så orker jeg ikke bruke mye tid på det uansett :-P

Men jeg må få frem at jeg i utgangspunktet er har ett stort mathjerte og elsker å lage mat. Men all maten jeg liker å lage passer ikke litt inn i diettsammenheng :-P Den aller største utfordringen denne dietten har gitt meg var søndagsmorgen når vi ikke hadde brød og jeg bakte brød til barna. Rykende ferskt brød med brunost og syltetøy.. Ja da måtte mannen i huset gå å gråte en skvett i gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må man, så må man.. Det er noe med at jeg kan åpne pakken med kyllingfilet, slippe alt i en ildfastform, krydre de og sette det inn i ovnen på 150 grader, for så å plukke det ut etter 40 minutter. Når jeg ikke kan spise alt det som er godt (les: karbohydrater og fett), så orker jeg ikke bruke mye tid på det uansett :-P

Men jeg må få frem at jeg i utgangspunktet er har ett stort mathjerte og elsker å lage mat. Men all maten jeg liker å lage passer ikke litt inn i diettsammenheng :-P Den aller største utfordringen denne dietten har gitt meg var søndagsmorgen når vi ikke hadde brød og jeg bakte brød til barna. Rykende ferskt brød med brunost og syltetøy.. Ja da måtte mannen i huset gå å gråte en skvett i gangen..

PSMF er ingen dans på roser, det er sikkert og visst! ;) Håper du får knallbra resultater, slik at der er verdt det i lengden. Er kjipt å bli utsatt for sånne fristelser :p Vi får holde ut litt til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi godt ut i en ny dag :p Her går det bedre i dag! Nå svinger jo humør og form fortere enn børsen i disse dager da ;) Men jeg tar vare på denne følelsen. Skal også trene styrke i dag :D Hva er motivasjonene deres til å holde ut? I dag har jeg tenkt på den Candyboxen (flykofferten) som kommer til å vente på meg i flysetet når jeg flyr til varmere strøk den 22.juli :p Den skal bli vanvittig god :) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi godt ut i en ny dag :p Her går det bedre i dag! Nå svinger jo humør og form fortere enn børsen i disse dager da ;) Men jeg tar vare på denne følelsen. Skal også trene styrke i dag :D Hva er motivasjonene deres til å holde ut? I dag har jeg tenkt på den Candyboxen (flykofferten) som kommer til å vente på meg i flysetet når jeg flyr til varmere strøk den 22.juli :p Den skal bli vanvittig god :) !!

Ja!! Nå er det bare 10 måltider igjen i denne runde!! :-D

Styrketreningen i dag var faktisk relativt grei :-) savner bare _litt_ ekstra krutt :-P

Motivasjonen min er litt todelt. På den ene siden er det ett rent egoistisk ønske om å komme i form/se bra ut på stranda. Ett ønske jeg har hatt i nærmere 16-17 år, men som aldri har blitt realisert.

På den andre siden håper jeg å bli ett så godt forbilde jeg kan for mine barn. Er redd for at de skal ende i samme "felle" som meg.

(Men skal ikke nekte for at den brødskiva med brunost og syltetøy også er særdeles motiverende :-P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi o

Ja!! Nå er det bare 10 måltider igjen i denne runde!! :-D

Styrketreningen i dag var faktisk relativt grei :-) savner bare _litt_ ekstra krutt :-P

Motivasjonen min er litt todelt. På den ene siden er det ett rent egoistisk ønske om å komme i form/se bra ut på stranda. Ett ønske jeg har hatt i nærmere 16-17 år, men som aldri har blitt realisert.

På den andre siden håper jeg å bli ett så godt forbilde jeg kan for mine barn. Er redd for at de skal ende i samme "felle" som meg.

(Men skal ikke nekte for at den brødskiva med brunost og syltetøy også er særdeles motiverende :-P)[/quote

Åh, Woow ;) Dette var dype greier! Jeg liker motivasjonsfaktorene dine. Og her faller jeg om en ussel flykoffert liksom :p Haha! Men man må bare ta i et tak og prioritere kroppen sin hvis man har bestemt seg. Det tar tid og man må være dedikert. Spesielt på PSMF. Er du ferdig å slanke deg snart nå da? :p Blir jeg alene her inne! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Nå er det bare 10 måltider igjen i denne runde!! :-D

Styrketreningen i dag var faktisk relativt grei :-) savner bare _litt_ ekstra krutt :-P

Motivasjonen min er litt todelt. På den ene siden er det ett rent egoistisk ønske om å komme i form/se bra ut på stranda. Ett ønske jeg har hatt i nærmere 16-17 år, men som aldri har blitt realisert.

Så fantastisk flott at ALT jeg hadde skrevet forsvant!? :o Sånne ting kan irritere litt ekstra når man bare spiser kjøtt og grønt!! :p Jeg liker motivasjonsfaktorene dine. De var dypere enn min usle flykoffert ;) Haha. Er du ferdig å slanke deg nå da? Blir jeg virkelig helt ensam her inne? :o

På den andre siden håper jeg å bli ett så godt forbilde jeg kan for mine barn. Er redd for at de skal ende i samme "felle" som meg.

(Men skal ikke nekte for at den brødskiva med brunost og syltetøy også er særdeles motiverende :-P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min motivasjon nå er å komme i BMI-kategorien "normalvekt" før sommerferien i august. Ettersom jeg har vært overvektig/feit siden dagen jeg ble født og i de 44 årene etter, så vil det bli en kjempeseier mentalt for meg å komme i den kategorien. Bare litt over 3 kg igjen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min motivasjon nå er å komme i BMI-kategorien "normalvekt" før sommerferien i august. Ettersom jeg har vært overvektig/feit siden dagen jeg ble født og i de 44 årene etter, så vil det bli en kjempeseier mentalt for meg å komme i den kategorien. Bare litt over 3 kg igjen... :)

Tenk at du bare har 3 kg igjen!!! :) Mitt mål er også 3 kg innen 22.juli. Vet det er litt hårete, men PSMF gjør alt mulig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt havnet inni den grønne boksen :o Tror jeg gir opp meg selv og evnen til å poste et innlegg her inne. PSMF har tatt knekken på alle hjernecellene mine :p

Hehe, jeg føler meg ikke akkurat intelligent om dagen :p heller tvert om.. føler meg litt treig :D

Ferdig med å slanke seg nei.. jeg skal en uke på ferie med familien og orker ikke helt tanken på PSMF da :-P Slankingen gjenopptas 19. Juli når jeg er hjemme igjen :-) Men jeg skal følge fremgangen din innimellom, så du blir ikke alene :p

Liker forresten bedre å se på det som "deffing" siden jeg til vanlig prøver å bli så stor som mulig. Til tider kan det virke som det fettet jeg har opparbeidet meg gjennom 28 år ikke har tenkt å gi seg uten en real kamp (les: PSMF)

Men nå håper jeg det har snudd litt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min motivasjon nå er å komme i BMI-kategorien "normalvekt" før sommerferien i august. Ettersom jeg har vært overvektig/feit siden dagen jeg ble født og i de 44 årene etter, så vil det bli en kjempeseier mentalt for meg å komme i den kategorien. Bare litt over 3 kg igjen... :)

Dette klarer du! :D Må si jeg er veldig imponert over innsatsen her inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg føler meg ikke akkurat intelligent om dagen :p heller tvert om.. føler meg litt treig :D

Ferdig med å slanke seg nei.. jeg skal en uke på ferie med familien og orker ikke helt tanken på PSMF da :-P Slankingen gjenopptas 19. Juli når jeg er hjemme igjen :) Men jeg skal følge fremgangen din innimellom, så du blir ikke alene :p

Liker forresten bedre å se på det som "deffing" siden jeg til vanlig prøver å bli så stor som mulig. Til tider kan det virke som det fettet jeg har opparbeidet meg gjennom 28 år ikke har tenkt å gi seg uten en real kamp (les: PSMF)

Men nå håper jeg det har snudd litt :D

Man skal ikke tenke på PSMF når man er på ferie! :hungover: Jeg unner deg en uke fri. Fettet kan sitte godt noen ganger. Men man må bare bite tennene sammen, så forsvinner det til slutt. Godt du skal passe på meg litt. Da må jeg faktisk holde ut også! Det ser ut som jeg går ned ca 300g hver dag nå. Hvis jeg greier 300g hver dag vil jeg nå målet mitt på 61 til den 22.juli :D Viktig å sette seg mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blæh.. Dag 3, og jeg sliter allerede :eek: Eller, sliter og sliter, det er bare det at jeg brått følte meg så slapp og sliten, at det frister mer å kjøpe en stor pose potetgull og krølle seg sammen i sofaen med et utvalg halvdårlige serier enn å gjøre det jeg skal...

Men så lenge jeg holder meg unna butikken i dag skal det gå heeeelt fint :p

Mistet 2 kilo vannvekt på to dager, og det hjalp jo litt på humøret i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh.. Dag 3, og jeg sliter allerede :eek: Eller, sliter og sliter, det er bare det at jeg brått følte meg så slapp og sliten, at det frister mer å kjøpe en stor pose potetgull og krølle seg sammen i sofaen med et utvalg halvdårlige serier enn å gjøre det jeg skal...

Men så lenge jeg holder meg unna butikken i dag skal det gå heeeelt fint :p

Mistet 2 kilo vannvekt på to dager, og det hjalp jo litt på humøret i dag :)

Hei Aequitas. Hyggelig å se deg her inne :p Dag 3-5 er de verste dagene! Jeg var i ferd med å gå på en smell mange ganger da jeg var der!! :o Bit tennene sammen. Yay for PSMF :D It works!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var ferien over for min del :p Nå blir det å "spise seg ned" til PSMF igjen. Begynner vel ikke 100% med PSMF før på mandag. Hvordan går det Sookie ? :)

Herlig! Håper du har kost deg litt og er klar for en ny runde ;) Jeg hadde refeed på torsdag og er i gang igjen ;) 62,4 i dag. Greier jeg 61 til onsdag??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Håper du har kost deg litt og er klar for en ny runde ;) Jeg hadde refeed på torsdag og er i gang igjen ;) 62,4 i dag. Greier jeg 61 til onsdag??? :eek:

Jeg har kost meg! Kanskje litt i overkant mye.. men men.. Det er vel litt av grunnen til at vi trener og teller kcal/karbs/fett? :p

Føler det er lettere å sette igang igjen nå ettersom jeg vet litt mer hva jeg går til :) Grugleder meg litt til neste mandag for å se hva vekta ligger på :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...