Gå til innhold

PSMF med meg?


Blome

Anbefalte innlegg

Hei hei :D

Reiser på ferie om 1mnd, og bikinikroppen er ikke på plass enda. Lurte derfor på om det er noen andre som har vurdert denne dietten i nærmeste framtid? Kunne trengt tips, triks, oppskrifter og motivasjon på veien, da jeg vet hvor tungt dette er i lengden. Så sleng deg på da vel? Så kan vi hjelpe hverandre :) Selv starter jeg i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :D

Reiser på ferie om 1mnd, og bikinikroppen er ikke på plass enda. Lurte derfor på om det er noen andre som har vurdert denne dietten i nærmeste framtid? Kunne trengt tips, triks, oppskrifter og motivasjon på veien, da jeg vet hvor tungt dette er i lengden. Så sleng deg på da vel? Så kan vi hjelpe hverandre :) Selv starter jeg i morgen!

Heey, legger ved en link hvis du ikke har lest den:)http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en ganske grei samling av oppskrifter for PSMF, forsåvidt alt jeg lagde kom fra den tråden der. ;)

Takk. Denne brukte jeg faktisk sist gang selv! Men jeg var fryktelig dårlig til å få det til å smake like godt som det så/hørtes ut... :(:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Denne brukte jeg faktisk sist gang selv! Men jeg var fryktelig dårlig til å få det til å smake like godt som det så/hørtes ut... :(:p

Er bare å spørre på forskjellige oppskrifter da. Kan vel si min favoritt er pulled BBQ chicken. Smakte himmelsk. Rekesuppe var også ekstremt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare å spørre på forskjellige oppskrifter da. Kan vel si min favoritt er pulled BBQ chicken. Smakte himmelsk. Rekesuppe var også ekstremt godt!

Pulled BBQ chicken og rekesuppen må ha gått meg hus forbi... Eller så må de ha komt etter jeg gikk på dietten sist gang, for de var nye for meg. Får bla meg igjennom sidene og se hva jeg finner. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :D

Reiser på ferie om 1mnd, og bikinikroppen er ikke på plass enda. Lurte derfor på om det er noen andre som har vurdert denne dietten i nærmeste framtid? Kunne trengt tips, triks, oppskrifter og motivasjon på veien, da jeg vet hvor tungt dette er i lengden. Så sleng deg på da vel? Så kan vi hjelpe hverandre :) Selv starter jeg i morgen!

Jeg blir med! :-) Er mye som skjer fremover da. Dager som gjør at PSMF er litt vanskelig å følge 100%. Jeg starta i dag ;-) På torsdag skal jeg på diplomfest. Da får vi en 3-retters. Det får bli ukas cheat meal;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med! :) Er mye som skjer fremover da. Dager som gjør at PSMF er litt vanskelig å følge 100%. Jeg starta i dag ;-) På torsdag skal jeg på diplomfest. Da får vi en 3-retters. Det får bli ukas cheat meal;)

Så gøy! :D Man må jo bare gjøre så godt man kan. Planlegging gjør susen sies det :p Ikke dumt det nei. Gleder meg allerede til ukas cheat meal jeg, haha :roflmao: Har du noen mål eller tar du det bare som det kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! :D Man må jo bare gjøre så godt man kan. Planlegging gjør susen sies det :p Ikke dumt det nei. Gleder meg allerede til ukas cheat meal jeg, haha :roflmao: Har du noen mål eller tar du det bare som det kommer?

Målet er minus 5kg til jeg reiser på ferie den 22.juli. Og det bør gå bra:-)Har egentlig et mål om -3kg til 1.juli. Men tiden går fort! Hva med deg? Gøy å være flere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målet er minus 5kg til jeg reiser på ferie den 22.juli. Og det bør gå bra:)Har egentlig et mål om -3kg til 1.juli. Men tiden går fort! Hva med deg? Gøy å være flere:)

Tiden går alt for fort... Men har tro på at du klarer 5kg til 22.juli! :) Jeg tør egentlig ikke håpe for mye, i frykt for å bli skuffa :p Men 7kg hadde ikke vært feil, da er jeg endelig ute av 80-sona! Der har jeg sittet fast alt for mange mnd nå. Sa bare stopp, og der lå jeg. Men spørs jo om det går da, siden jeg drar på ferie 7.juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går alt for fort... Men har tro på at du klarer 5kg til 22.juli! :) Jeg tør egentlig ikke håpe for mye, i frykt for å bli skuffa :p Men 7kg hadde ikke vært feil, da er jeg endelig ute av 80-sona! Der har jeg sittet fast alt for mange mnd nå. Sa bare stopp, og der lå jeg. Men spørs jo om det går da, siden jeg drar på ferie 7.juli

Hvis du er nazi er veldig mye mulig på PSMF;-) Jeg starta egentlig på dette den 18.mai og har gått ned 2kg så langt. Nå har jeg ikke vært 100 prosent strikt, men det går da nedover;)We can do it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fungerer dessverre ikke for meg. Det som fungerer er imidlertid å legge inn for eksempel tre-fire PSM-dager i løpet av en uke.

Det er et alternativt til en ren PSMF-diett. Tenkte jeg kunne nevne det. :)

Yes. Man må gjøre det som fungerer best for seg selv;) Jeg støtter den 100%:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er nazi er veldig mye mulig på PSMF;-) Jeg starta egentlig på dette den 18.mai og har gått ned 2kg så langt. Nå har jeg ikke vært 100 prosent strikt, men det går da nedover;)We can do it!

Then nazi I will be! Haha :p Gratulerer! 2kg er bra da med tanke på at du ikke har gitt 100%. Dette vil jo gå strålende for din del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerer dessverre ikke for meg. Det som fungerer er imidlertid å legge inn for eksempel tre-fire PSM-dager i løpet av en uke.

Det er et alternativt til en ren PSMF-diett. Tenkte jeg kunne nevne det. :)

Å... Det var kjipt :/ Ikke dum metode det du kommer med. Men vil du havne i ketose da? Har hørt det tar litt tid før man havner i den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på dette med laks. Vet at laks egentlig er fy-fy på denne dietten, men kan man ikke egentlig erstatte omega3-tilskuddet med laks? At man bare dropper tilskuddet den dagen? Eller er det veldig stor forskjell på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å... Det var kjipt :/ Ikke dum metode det du kommer med. Men vil du havne i ketose da? Har hørt det tar litt tid før man havner i den

Altså, fungerer ikke som i at jeg merker kroppen og hodet sliter etter 5-6 dager.

Tenkte derfor å presentere PSMF-light som et mellomalternativ. Det jeg gjorde var å spise vedlikeholdsnivå/kanskje litt over på treningsdager og så PSMF på fridager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, fungerer ikke som i at jeg merker kroppen og hodet sliter etter 5-6 dager.

Tenkte derfor å presentere PSMF-light som et mellomalternativ. Det jeg gjorde var å spise vedlikeholdsnivå/kanskje litt over på treningsdager og så PSMF på fridager. :)

Åja, sånn fungere ja :roflmao: Min feil, beklager. Det har jeg også merka, man blir litt ...treg. Hvertfall i starten for min del, også gikk det faktisk ok etter ca. ei uke. Men så klart, man er ikke på topp heller da.

PSMF-light er ikke feil det. Så lenge det funker, så er det jo bare til å kjøre på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. For meg fungerer det best å være 100% strikt. I alle fall 95. Da får jeg de beste resultatene. Hvis man først begynner å tillate seg små utskeielser, er det fort gjort å dette helt av;) Men du merker jo selv hva som passer deg best. Jeg logger maten i Myfitnesspal for å følge med på makroene. Tror egentlig laksen er litt for fet, men det går sikkert fint;) Dropp omega3 og kos deg med laks. Jeg synes helgene er verst. Vanskelig å være med på sosiale ting når man bare kan spise kjøtt og grønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...