Gå til innhold

PSMF med meg?


Blome

Anbefalte innlegg

For å være "slem" kan jeg da fortelle dere at jeg er på dag 5, har ingen cravings eller problemer med maten og masse energi... Har gått ned 4,5 kg på disse dagene. Har BMI på 27, så har vel "fordelen" med at det er en del fett å ta av. Kroppen min er veldig glad i lavkarbo, det vet jeg fra før. Matinntaket består av i gjennomsnitt ca 110 g protein, 12 g fett (+ tran) og 12 gram karbohydrater. Er meget fornøyd så langt, har ligget på et platå i månedsvis nå og er overlykkelig for at det endelig "løsnet"! Takk til trådstarter, det var denne tråden som fikk meg til å sjekke ut hva PSMF er for noe, så dere som skriver her inne skal ha æren for at jeg er meget fornøyd med meg selv i dag. Lykke til videre alle sammen!

Så utrolig gøy å høre! Og at du har null cravings er jo bare helt fantastisk. Selv kan jeg nesten sitte å rive meg selv i håret av fortvilelse for ikke å kunne spise karb. Er et karbmonster jeg :arghh: Gratulerer så masse med - 4,5kg så langt. Blir veldig spennende å følge deg videre, så håper du oppdaterer innimellom som Sookie sier? :) Hvor lenge har du forresten tenkt å holde på med PSMF?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Jeg tenkte å holde på i 14 dager og så se hvordan det går da. Hvis det fortsatt føles greit, så forlenger jeg med 1 uke av gangen, hvis ikke så trapper jeg gradvis opp kaloriinntaket igjen. Har ikke ferie før i midten av august, så det hadde jo vært gøy å se hvor mye jeg kan bli kvitt til da... Vi får se. (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig moro at vi er flere som lider oss gjennom PMS for å se bra ut i bikini ;) Jeg psyker meg opp til ny runde i morgen. Det har virkelig vært godt og nødvendig med 3 dager fri nå. Godt å fylle på med både nøtter, karb og litt sukker *kremt* :p I dag blir det grilling og spillkveld. Torsken ligger klar i fryseren til i morgen :o Er du ferieklar, Pattedyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig moro at vi er flere som lider oss gjennom PMS for å se bra ut i bikini ;) Jeg psyker meg opp til ny runde i morgen. Det har virkelig vært godt og nødvendig med 3 dager fri nå. Godt å fylle på med både nøtter, karb og litt sukker *kremt* :p I dag blir det grilling og spillkveld. Torsken ligger klar i fryseren til i morgen :eek: Er du ferieklar, Pattedyr?

Hvordan har dagen gått så langt? Er psyken på plass? :) Alltids godt med en liten pause der man fyller opp lagrene :D Er egentlig ikke helt ferieklar enda, men blir veiing i morgen, så er spent på å se hva resultatet blir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag klarte jeg ikke vente med å veie meg lengre.. spiste enorme mengder med mat for å nå 600g karbohydrater i løpet av 6 timer i går.. var derfor ganske nervøs i dag for at vekta egentlig hadde gått opp.

Men neida, positivt overraska! Vekta viste i dag 98,9kg! :-D første gang på mange mange år at vekta ikke har startet med tallet 1 :-D :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag klarte jeg ikke vente med å veie meg lengre.. spiste enorme mengder med mat for å nå 600g karbohydrater i løpet av 6 timer i går.. var derfor ganske nervøs i dag for at vekta egentlig hadde gått opp.

Men neida, positivt overraska! Vekta viste i dag 98,9kg! :-D første gang på mange mange år at vekta ikke har startet med tallet 1 :-D :-D

Nei?! Så utrolig gøy å høre! Gratulerer så masse!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har dagen gått så langt? Er psyken på plass? :) Alltids godt med en liten pause der man fyller opp lagrene :D Er egentlig ikke helt ferieklar enda, men blir veiing i morgen, så er spent på å se hva resultatet blir

Nå er jeg i gang vettu! ;) Veide meg ikke i dag, da det ble mye godt i går :p Tar sikkert noen dager før jeg er tilbake på 64 igjen, men håper det skjer fort :) Er veldig spent på veiinga di i morgen jeg også! Du har jo vært sååå flink! Det går nok veldig bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag klarte jeg ikke vente med å veie meg lengre.. spiste enorme mengder med mat for å nå 600g karbohydrater i løpet av 6 timer i går.. var derfor ganske nervøs i dag for at vekta egentlig hadde gått opp.

Men neida, positivt overraska! Vekta viste i dag 98,9kg! :-D første gang på mange mange år at vekta ikke har startet med tallet 1 :-D :-D

Gratulerer! Tvihold på den følelsen der ;) Den blir viktig når ting begynner å bli tøft! Nå kjører jeg masse torsk fremover :D Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er 1 uke vel overstått, og jeg er mektig fornøyd med resultatet! 5,2 kg ned, og målebåndet viser -2 til -3 cm både her og der! Det synes i speilet, og det merkes på klærne! Så jeg er i gang med uke 2, blir nok litt mer "realistiske" tall nå, men synes jeg har kommet langt allerede. Begynner å merke at det mangler litt krefter av og til, men det skal jeg nå leve med. Ny uke, nye muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er 1 uke vel overstått, og jeg er mektig fornøyd med resultatet! 5,2 kg ned, og målebåndet viser -2 til -3 cm både her og der! Det synes i speilet, og det merkes på klærne! Så jeg er i gang med uke 2, blir nok litt mer "realistiske" tall nå, men synes jeg har kommet langt allerede. Begynner å merke at det mangler litt krefter av og til, men det skal jeg nå leve med. Ny uke, nye muligheter!

Wow! Gratulerer med svært bra resultater! :-D Har ikke tatt sjansen på å finne frem målebåndet enda.. føler meg for det meste oppblåst og rar :-P

Kan være enig med man manglende energi, men vi får bare holde ut!!

Hvordan gikk refeed/oppkarbingen for deg? Jeg synes den var vanskelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk refeed/oppkarbingen for deg? Jeg synes den var vanskelig!!

Ingen oppkarbing for meg, jeg er i kategorien som får to "belønningsmåltid" i uka ettersom fettprosenten er høy. Og det går fint, spiser bare et mer normalt måltid pluss litt bær til dessert. Men mulig jeg vurderer oppkarbing i uke 3 (dersom denne uka går greit), tror jeg tar det hvis jeg kjenner behov for det. Men det krever nok en del planlegging ser jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg i gang vettu! ;) Veide meg ikke i dag, da det ble mye godt i går :p Tar sikkert noen dager før jeg er tilbake på 64 igjen, men håper det skjer fort :) Er veldig spent på veiinga di i morgen jeg også! Du har jo vært sååå flink! Det går nok veldig bra :D

Jeg var 79,9 i dag!!! :lol: Nådde målet på under 80kg akkurat! Er sååå glad :D Nå blir det ferie for min del. Skal så klart passe litt på hva jeg putter i munnen, og muligens blir det litt trening også, da vi har treningsrom på hotellet og skal plaske i bassenget og sjøen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil bare rose dere alle sammen for den fantastiske jobben dere faktisk gjør. Det er så utrolig inspirerende og motiverende å lese om hvor flinke dere er, og at dere ikke gir opp når det blir tøft. Føler meg nesten litt stolt som trådstarter her, da dere valgte å kaste dere på dette og virkelig står på. Gratulerer til dere alle sammen for de utrolige resultatene dere alt har fått, og for pågangsmotet dere fortsetter å ha! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 79,9 i dag!!! :lol: Nådde målet på under 80kg akkurat! Er sååå glad :D Nå blir det ferie for min del. Skal så klart passe litt på hva jeg putter i munnen, og muligens blir det litt trening også, da vi har treningsrom på hotellet og skal plaske i bassenget og sjøen :)

GRATULERER Pattedyr !!!!!! :D Du er så utrolig flink og inspirerende! Nå må du kose deg og slappe av på ferie ;) Synes nesten det er litt trist at du reiser fra oss :p Men håper vi ser deg her inne igjen! Jeg digger denne tråden og er glad for at du startet den ;) Det går så mye lettere når vi er flere! Da er det deg og meg da hansma <ahttp://forum.fitnessbloggen.prod.hw.no/uploads/emoticons/default_stickouttongue.png' alt=':p'> Og litt Regina :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen oppkarbing for meg, jeg er i kategorien som får to "belønningsmåltid" i uka ettersom fettprosenten er høy. Og det går fint, spiser bare et mer normalt måltid pluss litt bær til dessert. Men mulig jeg vurderer oppkarbing i uke 3 (dersom denne uka går greit), tror jeg tar det hvis jeg kjenner behov for det. Men det krever nok en del planlegging ser jeg...

Jeg er ikke helt sikker på hvor jeg hører hjemme. Hvis jeg ser på BMI hører jeg også til i kategorien som har to belønningsmåltid ettersom BMIen min er på 32. Men, jaja..Hvis jeg når målet mitt på 95kg så er jeg fortsatt i "fedme" kategorien :-P

Jeg var 79,9 i dag!!! :lol: Nådde målet på under 80kg akkurat! Er sååå glad :D Nå blir det ferie for min del. Skal så klart passe litt på hva jeg putter i munnen, og muligens blir det litt trening også, da vi har treningsrom på hotellet og skal plaske i bassenget og sjøen :)

Gratulerer! :-D Nå er det på tide med en velfortjent ferie! :-D Benytter også anledningen til å takke deg for å ha startet denne tråden. Jeg har som følge for første gang på kanskje 10 år sett at vekten er under 100! I tillegg har jeg fått bekreftet at det bor litt mer viljestyrke i denne kroppen enn jeg først trodde :-)

GRATULERER Pattedyr !!!!!! :D Du er så utrolig flink og inspirerende! Nå må du kose deg og slappe av på ferie ;) Synes nesten det er litt trist at du reiser fra oss :p Men håper vi ser deg her inne igjen! Jeg digger denne tråden og er glad for at du startet den ;) Det går så mye lettere når vi er flere! Da er det deg og meg da hansma<ahttp://forum.fitnessbloggen.prod.hw.no/uploads/emoticons/default_stickouttongue.png' alt=':p'> Og litt Regina:p

Ja, da er det "bare" oss :-P Vi holder vel ut? Nå er det 3,5 dag igjen for min del i denne runden. Så blir det en uke "ferie" fra dietten med vanlig kosthold og 500kcal i underskudd. Hvordan går det med torsken? Jeg skal selv spise torsk til middag i dag, men kjenner jeg gruer meg. Spiste torsk til middag i forrige uke og da ble jeg mer sulten for hver bit jeg tok :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker på hvor jeg hører hjemme. Hvis jeg ser på BMI hører jeg også til i kategorien som har to belønningsmåltid ettersom BMIen min er på 32. Men, jaja..Hvis jeg når målet mitt på 95kg så er jeg fortsatt i "fedme" kategorien :-P

Gratulerer! :-D Nå er det på tide med en velfortjent ferie! :-D Benytter også anledningen til å takke deg for å ha startet denne tråden. Jeg har som følge for første gang på kanskje 10 år sett at vekten er under 100! I tillegg har jeg fått bekreftet at det bor litt mer viljestyrke i denne kroppen enn jeg først trodde :-)

Ja, da er det "bare" oss :-P Vi holder vel ut? Nå er det 3,5 dag igjen for min del i denne runden. Så blir det en uke "ferie" fra dietten med vanlig kosthold og 500kcal i underskudd. Hvordan går det med torsken? Jeg skal selv spise torsk til middag i dag, men kjenner jeg gruer meg. Spiste torsk til middag i forrige uke og da ble jeg mer sulten for hver bit jeg tok :-P

post-4872-14441004905288_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker på hvor jeg hører hjemme. Hvis jeg ser på BMI hører jeg også til i kategorien som har to belønningsmåltid ettersom BMIen min er på 32. Men, jaja..Hvis jeg når målet mitt på 95kg så er jeg fortsatt i "fedme" kategorien :-P

Gratulerer! :-D Nå er det på tide med en velfortjent ferie! :-D Benytter også anledningen til å takke deg for å ha startet denne tråden. Jeg har som følge for første gang på kanskje 10 år sett at vekten er under 100! I tillegg har jeg fått bekreftet at det bor litt mer viljestyrke i denne kroppen enn jeg først trodde :-)

Ja, da er det "bare" oss :-P Vi holder vel ut? Nå er det 3,5 dag igjen for min del i denne runden. Så blir det en uke "ferie" fra dietten med vanlig kosthold og 500kcal i underskudd. Hvordan går det med torsken? Jeg skal selv spise torsk til middag i dag, men kjenner jeg gruer meg. Spiste torsk til middag i forrige uke og da ble jeg mer sulten for hver bit jeg tok :-P

Vi holder ut ;) Bare å glede seg til pause! La ved et bilde av torsken min der oppe :) Det var overraskende godt. Krydret den ihjel og kjørte på med blomkålpure og salat til tilbehør. Da ble det faktisk ganske greit :) Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder ut ;) Bare å glede seg til pause! La ved et bilde av torsken min der oppe :) Det var overraskende godt. Krydret den ihjel og kjørte på med blomkålpure og salat til tilbehør. Da ble det faktisk ganske greit :) Anbefales!

Jøss.. Ja man spiser vel med øynene også :-P Det så LITT! bedre ut enn det jeg orker å tilberede. Jeg er så spennende i matveien at jeg kjøper 1kg kyllingfilet og steiker det i ovnen. Så tilsetter jeg frosne grønnsaker før jeg går på jobb (takk gud for salt og pepper!). Det er vel hovedsaklig det jeg har spist i 9 dager nå :-P

post-37873-14441004914155_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss.. Ja man spiser vel med øynene også :-P Det så LITT! bedre ut enn det jeg orker å tilberede. Jeg er så spennende i matveien at jeg kjøper 1kg kyllingfilet og steiker det i ovnen. Så tilsetter jeg frosne grønnsaker før jeg går på jobb (takk gud for salt og pepper!). Det er vel hovedsaklig det jeg har spist i 9 dager nå :-P

Jeg er faktisk utrolig imponert over at du greier å spise bare kylling ;) Jeg tar av meg hatten for det. Her i gården må det være variasjon for at jeg skal holde ut :p Krydder og Pepsi Max er en lifesafer om dagen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...