Gå til innhold

PSMF med meg?


Blome

Anbefalte innlegg

Hehe, lett og lett, fru blom. Med rusling mente jeg nok heller at jeg ikke har gått inn for en diett so far, og at det derfor har tatt tid. Men jeg har jo gått på lettveggen innimellom (les: iskrem-bonanza).

Veiedag blir mandag for meg, bare fordi det hjelper meg litt til å holde meg i skinnet i helga. Men oppkarbinga, ja.... Den har jeg også lørdager. Hmmm. Tror jeg tar mandager likevel, så tar ikke oppkarbinga helt av :nailbiting:

Haha, alle har nok slike perioder i blandt :p Digg å gå ned i vekt uten diett da! Er jo det smarteste sånn sett - livsstilsendring.

Mandag er jo på en måte starten på uka, men fredag er jo også før oppkarbing... Haha, jeg klarer ikke bestemme meg. Kanskje jeg bare skal kjøre begge, så ser jeg hvor mye oppkarbinga har å si? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag er jo på en måte starten på uka, men fredag er jo også før oppkarbing... Haha, jeg klarer ikke bestemme meg. Kanskje jeg bare skal kjøre begge, så ser jeg hvor mye oppkarbinga har å si? :p

Herlighet, det var jo kjempelurt! At jeg ikke tenkte på det....:rolleyes: Smartass! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på 40-50 om dagen, tror jeg. Noen ganger 20, andre ganger 50. Det varierer. Men synes det er mye lettere når jeg ikke MÅ holde meg under 20 g. karbs om dagen. Så blir jeg muligens ikke særlig fit før etter sommer'n, men det får bare være :)

Har selv merka at når man har "regler", så går det enten veldig bra om man klarer det, eller så går det straka veien til fråtsingland! :p Men er jo av og til sånn at det du ikke kan få/spise det er også det som lokker... Godt du tar deg tid. Er jo egentlig den "rette" metoden det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver nok fredag og mandag nå først, så ser jeg. Er det ikke store endringer så kjører jeg nok bare mandag :D

Jeg er kjempespent på vekta mi nå neste gang. Har stått litt stille i det siste etter de 2 kiloene jeg gikk ned. Nå er jeg klar for å komme ned litt mer!:p Målet er å være på 64 til lørdag 20. Juni. Er på 65 nå. La meg se et 4-tall snaaaaart:p Flere som har ønsker for neste veiing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper bare å se at vekta går ned. Gjerne et lite byks på en kilo (selv om det da sikkert er mye vann, men det hadde vært så digg uansett!). Jeg var 75,0 i går, så første mål må være å komme meg under 70 - innen når vet jeg ikke helt. Men aller første delmål neste mandag må være bare mindre enn 75, i grunn. Fy fader - forumet hjelper meg altså, det er veldig inspirerende å kjenne på at man er flere som holder på med det samme! Krysser fingra for 64, Sookie! Ah - gleder meg til det blir meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper bare å se at vekta går ned. Gjerne et lite byks på en kilo (selv om det da sikkert er mye vann, men det hadde vært så digg uansett!). Jeg var 75,0 i går, så første mål må være å komme meg under 70 - innen når vet jeg ikke helt. Men aller første delmål neste mandag må være bare mindre enn 75, i grunn. Fy fader - forumet hjelper meg altså, det er veldig inspirerende å kjenne på at man er flere som holder på med det samme! Krysser fingra for 64, Sookie! Ah - gleder meg til det blir meg :)

Det er fryktelig motiverende å være flere om dette slitet med å gå ned i vekt:p for det er søren meg mange tunge dager. Og da er det så godt å klikke seg inn her å se at flere jobber ræva av seg for å komme i mål:p Og terskelen for å sprekke er høyere når man deler resultater;) men dette greier vi, frøken:) Det er mange dager igjen av juni. Da går vi for under 75 og rundt 64 til mandag. Jeg har en Diplomfest og en spillkveld å komme meg gjennom før den tid;) Spillkvelden blir nok verst:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for dere! Selv håper jeg kanskje litt for mye, men vet det er mulig. Håper å se 84-noe, bare det er under 85! Var 86,9 på mandag, og jeg juksa og veide meg i dag av alt for stor nysgjerrighet, da var jeg 86,4! 0,5kg på 1 dag! Så jeg har troen :D Har ikke vært flink til å få i meg absolutt alt av proteiner som jeg skal da, så har noe å jobbe med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for dere! Selv håper jeg kanskje litt for mye, men vet det er mulig. Håper å se 84-noe, bare det er under 85! Var 86,9 på mandag, og jeg juksa og veide meg i dag av alt for stor nysgjerrighet, da var jeg 86,4! 0,5kg på 1 dag! Så jeg har troen :D Har ikke vært flink til å få i meg absolutt alt av proteiner som jeg skal da, så har noe å jobbe med :)

Jøss! Så flink du er da;)Imponerende. Da håper vi at 4-tallet er vår venn til neste uke. Det hadde vært så sykt digg å se et 4-tall. Jeg har vært på 5-tallet i TO uker nå og er veldig klar for å se noe nytt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, gøy å se flere på samme diett:) jeg er selv på min 6 dag idag, og lurte på dette med oppkarbings dager? Jeg har ikke helt forstått det ser dere:) i morgen, skal vi ut å spise med jobben og lurte på om jeg kunne ta en slik dag i morgen? Det hadde passet så innmari perfekt, og da har jrg vært 7 dager med psmf. Er dette greit? Hva vil det si for videre effekt? Tenkte bare et måltid og en Pepsi maks, og kanskje noen snack a jack for ekstra karbohydrater. Hvor tror dere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Så flink du er da;)Imponerende. Da håper vi at 4-tallet er vår venn til neste uke. Det hadde vært så sykt digg å se et 4-tall. Jeg har vært på 5-tallet i TO uker nå og er veldig klar for å se noe nytt;)

Oh yes, my lucky number 4 :D Er skikkelig frustrerende når man står stille. Har selv veksla mellom 85-87 i det siste. Var nede på 84 en dag og jeg hoppa i taket! Men dagen etterpå var jeg oppe på 85 igjen :banghead: Nå vil jeg bare komme under 85-kneika!

Lykke til i morgen forresten på diplomfesten, du klarer deg nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, gøy å se flere på samme diett:) jeg er selv på min 6 dag idag, og lurte på dette med oppkarbings dager? Jeg har ikke helt forstått det ser dere:) i morgen, skal vi ut å spise med jobben og lurte på om jeg kunne ta en slik dag i morgen? Det hadde passet så innmari perfekt, og da har jrg vært 7 dager med psmf. Er dette greit? Hva vil det si for videre effekt? Tenkte bare et måltid og en Pepsi maks, og kanskje noen snack a jack for ekstra karbohydrater. Hvor tror dere?:)

Vet det står noe om refeeds i artikkelen du linka til meg. Så kommer det an på om du er i god form, middels god form eller dårlig form/overvektig :) Selv kjører jeg nok 1-2 frimåltider i uka (dårlig form/overvektig) til å begynne med, til jeg har nådd et visst mål, også går jeg over til middels god form som er en 6 timers lang oppkarbing en gang i uka, om jeg ikke husker feil. Det skal stå hvor mange karb du skal innta i løpet av disse 6 timene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det står noe om refeeds i artikkelen du linka til meg. Så kommer det an på om du er i god form, middels god form eller dårlig form/overvektig :) Selv kjører jeg nok 1-2 frimåltider i uka (dårlig form/overvektig) til å begynne med, til jeg har nådd et visst mål, også går jeg over til middels god form som er en 6 timers lang oppkarbing en gang i uka, om jeg ikke husker feil. Det skal stå hvor mange karb du skal innta i løpet av disse 6 timene :)

  • Middels god form: Ha en seks timer lang refeed, en gang i uken. I dette tidsrommet kan du spise opptil 5-6 gram karbohydrat / kg / kroppsvekt for å fylle opp muskulaturen og leveren med karbohydrater. Du bør også ta pause fra denne dietten cirka hver fjortende dag.

Da har jeg rundt 600g karbohydrater å spise på 6 timer? det hørtes mye ut, men deilig! Så en resturant gourmet burger med søtpoteter er akseptabelt?:p

Vi fikser det:D Leser at du er godt i gang selv nå, godt å se:D Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • Middels god form: Ha en seks timer lang refeed, en gang i uken. I dette tidsrommet kan du spise opptil 5-6 gram karbohydrat / kg / kroppsvekt for å fylle opp muskulaturen og leveren med karbohydrater. Du bør også ta pause fra denne dietten cirka hver fjortende dag.

Da har jeg rundt 600g karbohydrater å spise på 6 timer? det hørtes mye ut, men deilig! Så en resturant gourmet burger med søtpoteter er akseptabelt?:p

Vi fikser det:D Leser at du er godt i gang selv nå, godt å se:D Ønsker deg lykke til!

Blir tydeligvis det ja ut fra antall gram karb pr. kg. kroppsvekt som er angitt. Om du legger deg på 400-500 så går det nok bra det også, om du ikke vil ta den heelt ut :p Men igjen så er det vel litt begrensa med hvor mye man klarer spise på 6 timer også? Tror du bare kan kose deg med en gourmetburgeren med søtpoteter jeg :D

Takk takk, fortsatt lykke til til deg også! Du klarer deg jo supert virker det som :) Merka det du sa om matlukter - har hatt en slik dag i dag. Jeg lukter ALT! Haha :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Middels god form: Ha en seks timer lang refeed, en gang i uken. I dette tidsrommet kan du spise opptil 5-6 gram karbohydrat / kg / kroppsvekt for å fylle opp muskulaturen og leveren med karbohydrater. Du bør også ta pause fra denne dietten cirka hver fjortende dag.

Da har jeg rundt 600g karbohydrater å spise på 6 timer? det hørtes mye ut, men deilig! Så en resturant gourmet burger med søtpoteter er akseptabelt?:p

Vi fikser det:D Leser at du er godt i gang selv nå, godt å se:D Ønsker deg lykke til!

Kos deg med et frimåltid du;) Det gjør godt for motivasjonen. Det pleier ikke å ødelegge mye om du ikke tar helt av;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SÅ glad for dette forumet. I dag har det vært nok en dag med kaker opp og i mente rundt meg. Det har hjulpet stort å tenke på at jeg skal skrive til dere. Så nå gjør jeg det: jeg spiste ingen kake! Og ingenting annet jeg ikke skulle. Ett glass rødvin har det blitt - men da rødvin med 2,4 gram sukker per liter. Jeg er fornøyd! Og så lasta jeg ned lifesum-appen på mandag - og den er genial! Jeg loggfører ALT jeg putter i meg, og har vært på max 24 gr karbs. Så det lover jo bra :) Takk for dere alle her inne - nå skal platået mitt overvinnes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SÅ glad for dette forumet. I dag har det vært nok en dag med kaker opp og i mente rundt meg. Det har hjulpet stort å tenke på at jeg skal skrive til dere. Så nå gjør jeg det: jeg spiste ingen kake! Og ingenting annet jeg ikke skulle. Ett glass rødvin har det blitt - men da rødvin med 2,4 gram sukker per liter. Jeg er fornøyd! Og så lasta jeg ned lifesum-appen på mandag - og den er genial! Jeg loggfører ALT jeg putter i meg, og har vært på max 24 gr karbs. Så det lover jo bra :) Takk for dere alle her inne - nå skal platået mitt overvinnes!

Åååååh, så FLINK du har vært:)! Ingenting smaker bedre enn å holde ut når alle andre fråtser rundt deg:p Det er jo tøft også! Nå kan du legge deg med god samvittighet og føle deg bra når du våkner i morra!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SÅ glad for dette forumet. I dag har det vært nok en dag med kaker opp og i mente rundt meg. Det har hjulpet stort å tenke på at jeg skal skrive til dere. Så nå gjør jeg det: jeg spiste ingen kake! Og ingenting annet jeg ikke skulle. Ett glass rødvin har det blitt - men da rødvin med 2,4 gram sukker per liter. Jeg er fornøyd! Og så lasta jeg ned lifesum-appen på mandag - og den er genial! Jeg loggfører ALT jeg putter i meg, og har vært på max 24 gr karbs. Så det lover jo bra :) Takk for dere alle her inne - nå skal platået mitt overvinnes!

Det er jo kjempebra! Du er jo dødsflink jo (y)

Har selv lifesum-appen, og jeg digger den selv. Hjelper så utrolig mye bare man husker å legge alt inn :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...