Gå til innhold

PSMF med meg?


Blome

Anbefalte innlegg

Da er det bare ett måltid igjen av første dag... det var tøffere enn jeg hadde trodd å gå fra 4200kcal til 1450kcal pr. dag :-S men når jeg leser om resultatene dere har hatt må jeg bare kjøre løpet ut!!

Så bra! :) Flinke du. Bare hold ut! Dagen i dag gikk ikke heeelt etter planen for min del. Sånn kan det bli om man planlegger litt dårlig og har litt avtaler ;) Men jeg ligger fortsatt lavt på kaloriene totalt sett. Selv om det ble litt annen makrofordeling i dag :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk veid meg før jeg løp ut døra i dag, og jeg var 81,9!! Iiiiiik! :lol: Har ikke klart å følge PSMF 100%, men likevel gøy å se at det går nedover forde :D Nå er det 1 uke igjen før jeg drar på ferie, så siste innspurt nå for min del før det blir ferie også tilbake på PSMF igjen en kort periode etter ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :) Flinke du. Bare hold ut! Dagen i dag gikk ikke heeelt etter planen for min del. Sånn kan det bli om man planlegger litt dårlig og har litt avtaler ;) Men jeg ligger fortsatt lavt på kaloriene totalt sett. Selv om det ble litt annen makrofordeling i dag :p

Det er vel ikke så ille å bomme litt av og til?

Da var dag 1 over og må si jeg er fornøyd med starten! 291g protein, 16g fett og 13g karb! Men som resultat går jeg og til sengs 1,5t før jeg vanligvis pleier :-p

For loggføringens skyld var startvekt i dag 102,7kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk veid meg før jeg løp ut døra i dag, og jeg var 81,9!! Iiiiiik! :lol: Har ikke klart å følge PSMF 100%, men likevel gøy å se at det går nedover forde :D Nå er det 1 uke igjen før jeg drar på ferie, så siste innspurt nå for min del før det blir ferie også tilbake på PSMF igjen en kort periode etter ferie :)

Jippi YAaaaaaaaay!!! ;) Ååååh, flinke du :D Er så glad på dine vegne!!! Gøy når det går denne veien altså. Siste innspurten nå da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så ille å bomme litt av og til?

Da var dag 1 over og må si jeg er fornøyd med starten! 291g protein, 16g fett og 13g karb! Men som resultat går jeg og til sengs 1,5t før jeg vanligvis pleier :-p

For loggføringens skyld var startvekt i dag 102,7kg.

Bra jobba! Alltid godt å bli ferdig med dag 1 ;) Da er man i gang liksom. Jeg synes dag 3/4 er den verste :) Da begynner kroppen å merke at noe er på gang :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi YAaaaaaaaay!!! ;) Ååååh, flinke du :D Er så glad på dine vegne!!! Gøy når det går denne veien altså. Siste innspurten nå da ;)

Takk takk :D Er spent på deg ved neste veiing. Virker som dette går veien for deg også, selv om det ikke går 100% etter planen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bare ett måltid igjen av første dag... det var tøffere enn jeg hadde trodd å gå fra 4200kcal til 1450kcal pr. dag :-S men når jeg leser om resultatene dere har hatt må jeg bare kjøre løpet ut!!

Enig med Sookie, dag 3-4 er verst for meg også. Men kommer man seg over denne kneika så blir det litt lettere :) Men gratulerer med første dag! Er nok ikke bare bare å gå fra 4200 til 1450kcal nei :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er halvveis i dag tre.. Har ikke så mye å klage på egentlig.. Synes ikke det er så altfor vanskelig så lenge jeg sørger for gode meal-preps kvelden før. Det eneste utfordrende er å hele dagen føle seg litt sulten.. Metthetsfølelsen går over 10-15 minutter etter jeg har spist.

Må også innrømme at jeg har begynt å fantasere om mat jeg ellers aldri har lyst på.. F.eks. loff med nugatti..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er halvveis i dag tre.. Har ikke så mye å klage på egentlig.. Synes ikke det er så altfor vanskelig så lenge jeg sørger for gode meal-preps kvelden før. Det eneste utfordrende er å hele dagen føle seg litt sulten.. Metthetsfølelsen går over 10-15 minutter etter jeg har spist.

Må også innrømme at jeg har begynt å fantasere om mat jeg ellers aldri har lyst på.. F.eks. loff med nugatti..

Haha, det er veldig rart hva man plutselig får cravings på ja ;) Been there, done that! Siste dagen i dag her nå. Så blir det ny runde igjen fra søndag :p Blir mer torsk og mindre kesam på neste runde :) Bra du holder ut. Alle symptomene dine høres kjent ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var måledagen kommet. Er ikke helt fornøyd, men nå har jeg ikke fulgt PSMF til punkt og prikke heller. Da kan jeg kanskje ikke forvente mer. Noen ganger må man bare si seg fornøyd med den nedgangen man har hatt.

Startvekt 17.mai: 67 kg

Startvekt 22.juni (10 dager siden): 64,9 kg

Vekt i dag 1. Juli: 64 kg

Nedgangen er på 900g. Nesten en kilo ;) Jeg kommer til å kjøre på igjen fra i morra. Dette ga mersmak og jeg er ikke i mål enda. Neste runde skal jeg være litt mer nøye og kjøpe inn litt mer torsk :D I dag skal jeg kose meg, da denne dagen er spesiell ;) Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke skrevet forrige innlegg.. Resten av gårsdagen gikk med på å ligge på sofaen å synes synd på selv. Men har klart å gjennomføre 3 hele dager uten å gå på en "smell". Dag 4 er nå halvveis og jeg håper dere har rett med at dag 3 og 4 er værst :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke skrevet forrige innlegg.. Resten av gårsdagen gikk med på å ligge på sofaen å synes synd på selv. Men har klart å gjennomføre 3 hele dager uten å gå på en "smell". Dag 4 er nå halvveis og jeg håper dere har rett med at dag 3 og 4 er værst :-P

Dag 3 og 4 er utvilsomt de verste dagene ;) Da er du også et godt stykke på vei og føler ikke at du har igjen så mange dager før du kan ta deg en pause :) Og når du er over kneika på dag 3 og 4 er det verdt å holde ut :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var måledagen kommet. Er ikke helt fornøyd, men nå har jeg ikke fulgt PSMF til punkt og prikke heller. Da kan jeg kanskje ikke forvente mer. Noen ganger må man bare si seg fornøyd med den nedgangen man har hatt.

Startvekt 17.mai: 67 kg

Startvekt 22.juni (10 dager siden): 64,9 kg

Vekt i dag 1. Juli: 64 kg

Nedgangen er på 900g. Nesten en kilo ;) Jeg kommer til å kjøre på igjen fra i morra. Dette ga mersmak og jeg er ikke i mål enda. Neste runde skal jeg være litt mer nøye og kjøpe inn litt mer torsk :D I dag skal jeg kose meg, da denne dagen er spesiell ;) Ha en fin dag

Dette er jo helt supert! Du er jo bare 100 gram unna å se 63-tallet jo :lol: Syns du har vært flink jeg til ikke å ha vært 100% nazi. Gratulerer så mye!!! (y) Håper du har kost deg masse i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke skrevet forrige innlegg.. Resten av gårsdagen gikk med på å ligge på sofaen å synes synd på selv. Men har klart å gjennomføre 3 hele dager uten å gå på en "smell". Dag 4 er nå halvveis og jeg håper dere har rett med at dag 3 og 4 er værst :-P

Haha, du jinksa det ja. "Karma is a bitch", eller hva? :p Mener å ha blitt fortalt at det er på dag 3-4 kroppen begynner å bli "desperat" etter karb/merker karbunderskuddet skikkelig. Om dette stemmer vet jeg ikke, men for meg pleier det å bli litt lettere etter disse dagene :) Må bare holde ut så godt du kan, så skal du se at du blir belønna for det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt supert! Du er jo bare 100 gram unna å se 63-tallet jo :lol: Syns du har vært flink jeg til ikke å ha vært 100% nazi. Gratulerer så mye!!! (y) Håper du har kost deg masse i dag :)

Er fornøyd vettu ;) Har kost meg med tapas, is og annet i dag :p Men gleder meg jammen til å fortsette PSMF-reisen igjen i morgen :D Nå skal det bli godt å komme i mål! Er du ferieklar? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du jinksa det ja. "Karma is a bitch", eller hva? :p Mener å ha blitt fortalt at det er på dag 3-4 kroppen begynner å bli "desperat" etter karb/merker karbunderskuddet skikkelig. Om dette stemmer vet jeg ikke, men for meg pleier det å bli litt lettere etter disse dagene :) Må bare holde ut så godt du kan, så skal du se at du blir belønna for det :D

Ja absolutt.. Karma :mad:

Nå er 4 dager gjennomført og dag 5 påbegynt.. Eneste problemet underveis har vært å nå 300g proteiner, men er fornøyd når jeg passerer 280 og holder karb/fett til 20g eller mindre.

Dette er følelsen jeg sitter med når jeg tenker på at det er 30 timer til jeg kan spise karbohydrater:

(følelsen kommer ved 14 sekunder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være "slem" kan jeg da fortelle dere at jeg er på dag 5, har ingen cravings eller problemer med maten og masse energi... Har gått ned 4,5 kg på disse dagene. Har BMI på 27, så har vel "fordelen" med at det er en del fett å ta av. Kroppen min er veldig glad i lavkarbo, det vet jeg fra før. Matinntaket består av i gjennomsnitt ca 110 g protein, 12 g fett (+ tran) og 12 gram karbohydrater. Er meget fornøyd så langt, har ligget på et platå i månedsvis nå og er overlykkelig for at det endelig "løsnet"! Takk til trådstarter, det var denne tråden som fikk meg til å sjekke ut hva PSMF er for noe, så dere som skriver her inne skal ha æren for at jeg er meget fornøyd med meg selv i dag. Lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være "slem" kan jeg da fortelle dere at jeg er på dag 5, har ingen cravings eller problemer med maten og masse energi... Har gått ned 4,5 kg på disse dagene. Har BMI på 27, så har vel "fordelen" med at det er en del fett å ta av. Kroppen min er veldig glad i lavkarbo, det vet jeg fra før. Matinntaket består av i gjennomsnitt ca 110 g protein, 12 g fett (+ tran) og 12 gram karbohydrater. Er meget fornøyd så langt, har ligget på et platå i månedsvis nå og er overlykkelig for at det endelig "løsnet"! Takk til trådstarter, det var denne tråden som fikk meg til å sjekke ut hva PSMF er for noe, så dere som skriver her inne skal ha æren for at jeg er meget fornøyd med meg selv i dag. Lykke til videre alle sammen!

Så bra! Gratulerer så mye!! :)

Jeg har ikke problemer med energinivået og forsåvidt heller ingen problemer med maten. Utfordringen for meg er å smøre brødskiver til mine barn, for så å bare se på at de nyter hver eneste bit. Men i morgen er det også min tur!!! :D

Jeg har foreløpig ikke gått på vekta etter jeg startet! Er litt spent på hva som venter meg når jeg skal veie meg i neste uke :nailbiting:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være "slem" kan jeg da fortelle dere at jeg er på dag 5, har ingen cravings eller problemer med maten og masse energi... Har gått ned 4,5 kg på disse dagene. Har BMI på 27, så har vel "fordelen" med at det er en del fett å ta av. Kroppen min er veldig glad i lavkarbo, det vet jeg fra før. Matinntaket består av i gjennomsnitt ca 110 g protein, 12 g fett (+ tran) og 12 gram karbohydrater. Er meget fornøyd så langt, har ligget på et platå i månedsvis nå og er overlykkelig for at det endelig "løsnet"! Takk til trådstarter, det var denne tråden som fikk meg til å sjekke ut hva PSMF er for noe, så dere som skriver her inne skal ha æren for at jeg er meget fornøyd med meg selv i dag. Lykke til videre alle sammen!

Så bra! Det et så moro å høre når folk lykkes ;) Det er jo kjempebra at du føler deg så bra! :D For PSMF er absolutt ikke for alle. Du må oppdatere oss på hvordan det går med deg innimellom da ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...