Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anbefaler deg å samle alle skryte-trådene dine i en tråd. Det er lov å være stolt, men fint om det ikke blir laget en ny tråd hver gang du får et behov for å vise deg frem eller ønsker ros. Ja, jeg er krass, og ja, man bestemmer selv, og ja, jeg har lagt ut min del av kroppsbilder her inne (for de som ønsker å påpeke det). Men jeg har da lagt de ut i eksisterende tråder laget for nettopp dette, og min egen loggbok. Så ja, et råd til deg.. Forhold deg til eksisterende kroppstråder, eller lag deg en loggbok ;)

Jøss...PMS much? Det var vel mere det rent vitenskapelige ved det hele, ikke så mye for å vise meg frem. Da hadde jeg heller vist rumpen min.

Vitenskapelig? Så du mener at du har oppfunnet Seratus Anterior? GJ!

1R2Cl6Z.gif

Annonse

Skjønner. Ikke vær redd dere, jeg skal umiddelbart fjerne det og legge det inn på min egen logg. Unnskyld til de av dere jeg har skaket opp med min selvskryting :p :p :p!!

Jeg er innom Bergen førstkommende fre-søn så du kan sikkert se hvor oppskakket og skadet for livet jeg er :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...