Gå til innhold

Trening etter sykdom


Trening-er-gøy

Anbefalte innlegg

Hei! Har hatt omgangssyke, og idag er første dagen jeg er frisk. Har ganske dårlig matlyst og er biiittelitt småuggen i magen, men føler at jeg kan dra på trening. Vet ikke om det at jeg har ligget på sofaen i 2 dager har vært bra for styrken, eller om jeg kan forvente å vær sliten siden jeg har spist lite? Ville dere ventet enda en dag til uten trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har hatt omgangssyke, og idag er første dagen jeg er frisk. Har ganske dårlig matlyst og er biiittelitt småuggen i magen, men føler at jeg kan dra på trening. Vet ikke om det at jeg har ligget på sofaen i 2 dager har vært bra for styrken, eller om jeg kan forvente å vær sliten siden jeg har spist lite? Ville dere ventet enda en dag til uten trening?

Ta en dag til fri. Lite mat i magen vil ikke gjøre trening verken morsom eller bra.

Vil du bevege på deg litt så er det heller bedre å gå seg en tur ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg leste her for en liten stund siden at omgangssyke og trening er dårlig miks pga væskebalanse og elektrolytter og sånt. Husker ikke helt hva det var, men var noe som kom opp når jeg satt i samme situasjon som deg for noen måneder siden. Rodolfo sin taktikk høres bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...