Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synger og spiller piano, har laget noen sanger som jeg er ganske greit fornøyd med, pluss at jeg også spiller litt gitar. :) Elsker å lage mat, fotografere, danse og så videre. Ellers blir det mye lesing om trening og kosthold på nettet og litt bøker. :D

Skrevet
wøøøt, ufrivillig å ligge på sofan? ikke bra å ligge på sofan? :eek:

Sofa good. Stress bad.

Skrevet
wøøøt, ufrivillig å ligge på sofan? ikke bra å ligge på sofan? :eek:

Jo, men ikke når man ligger der fordi formen er crap, sofa er bra om man ligger der bare for å slappe av:)

Skrevet

Har desverre alt for lite fritid :( Overgangen fra student til fulltidsjobb var brutal, og føler tiden stort sett bare går til sove-spise-jobbe-trene-lage mat... Alle ekstra penger går til sparing. Men hvis det kan kalles en hobby, så bruker jeg og mannen min vår ledige tid til å planlegge og researche fremtiden vår :) Er i prossessen med å starte et firma i Karibien med utleie av ubåter, og det er utrolig mye som må gjøres av tillatelser, søknader, obligatoriske kurs og styr. Men det går fremover, sakte sakte... ;) August er det avreise!

Skrevet
Har desverre alt for lite fritid :( Overgangen fra student til fulltidsjobb var brutal, og føler tiden stort sett bare går til sove-spise-jobbe-trene-lage mat... Alle ekstra penger går til sparing.

Da må jeg bare si "velkommen til voksen-livet" :D

Skrevet
Da må jeg bare si "velkommen til voksen-livet" :D

Leste du hele posten? :eek: Er jo nettopp i full gang med å la voksenlivet seile sin egen sjø!!

Skrevet
Så gøy at flere her inne liker å bruke blyanten!:thumbsup:

Bortsett fra trening har jeg alltid vært glad i å spille piano, og har funnet ut at det kanskje er på tide å lære seg noter! (Jeg har all verdens tid..) :p

WOW!! Imponert :)

Skrevet
Leste du hele posten? :eek: Er jo nettopp i full gang med å la voksenlivet seile sin egen sjø!!

Jeg svarte på det jeg quotet. Om du finner en vei ut av det vil jeg gjerne vite hvordan :)

Gjest Kenneth Vassli
Skrevet
Jeg er som Hans Frederik bilgal. Går mye tid på disse bilene. Og prosjektet for 2012/2013 blir 750 gamp, 900 nm og noen små forandringer på utseendet. Og selvfølgelig understell.

Bilen er en 99/00 A6 2.7 Biturbo.

Og i vintermodus. :D

Nå er jeg ingen Audimann, men skjønner såppas at den bilen må ha en prosjekt tråd? så sinnsykt rå ut :)

Gjest Kenneth Vassli
Skrevet

Ny bilen :)

post-2054-14440827694661_thumb.jpg

Gammel bilen.

post-2054-1444082769516_thumb.jpg

Pluss jeg har En to dørs E30, en fire dørs E30 og en touring E30 :)

Skrevet

Interesser utenom alt det vanlige? Hmmm. Jeg går skole, spiser, er alt for sosial, med på alt som finnes av frivilligarbeid. Så tror nesten hobby utenom må bli å slappe av! Det er noe jeg gjør yderst sjeldent, men når jeg en gang har tid er det fantastisk :D

Skrevet

Åh, jeg skulle ønske jeg hadde klart å lakkere bilen min! Det hadde bare vært så utrolig kult. Husker jeg kikket på "pimp my ride" når det gikk, og det var så kult ;)

Skrevet
Interesser utenom alt det vanlige? Hmmm. Jeg går skole, spiser, er alt for sosial, med på alt som finnes av frivilligarbeid. Så tror nesten hobby utenom må bli å slappe av! Det er noe jeg gjør yderst sjeldent, men når jeg en gang har tid er det fantastisk :D

Å slappe av er en kunst i seg selv :p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...