Gå til innhold

Styrkeløftere. Hvor har alle tatt veien?


Saunander

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Carl Petter er pr. dags dato, Norges nest sterkeste i -120 bak Jørgen Hansen. Han har jo tatt store steg med utstyr på kort tid. På julestevnet tok han 787,5 kg utstyrsfritt, som er ganske habilt. Med utstyr har han kommet godt opp på 900-tallet. Med den fremgangen han har nå, så er det jo ikke umulig at han kan komme på landslaget en gang i fremtiden sammen med Jørgen, men tror nok det er en liten vei dit. Det er litt øving med utstyr som må til enda, men styrkegrunnlaget er det ihvertfall lite å si på :)

Og ja, det er flust av talenter. Mye spennende blant juniorene bl.a., både på gutte- og jentesiden :)

LOL @ 1:20. Jentas reaksjon når hun innser at hun slår av lyset i lokalet = priceless :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg vet. Jeg sto like ved når det skjedde. Gikk heldigvis fint! Carl Petter hadde ikke enset det i det hele tatt :)

Ganske utrolig å ikke ense at lyset blir slått av. Da er man passe fokusert på løftet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske mange av dei legendariske styrkeløftarane, har nok lagt forumtida bak seg, men som nevnt over er det ein del på Trainingblog. Skal og nevnast at Stian Walgermo sjølv har vore med på å oppretta TB. Fitnessbloggen har jo ein del styrkeløftara, men dei fleste er ferske og unge (inkludert meg sjølv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når Fitnessbloggens grunnlegger ble dømt, logget flere av landslagsløfterne ut herfra for godt. Veldig trist for Fitnessbloggen, men forståelig med tanke på hvilke holdninger de skal være ambassadører for. Dessuten får en ikke lenger lov å logge detaljert fra treningen om en er opptatt på junior eller åpen landslag. Men en kan selvsagt legge ut videoer og små stemningsrapporter - noe Bo Bergan er en av dem som fortsatt gjør her inne. Sjeldent riktignok - men desto mer kjærkomment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola.

Treningsforum var for inntil noen år tilbake et lite "mekka" for oss som følger med på styrkeløft. Fasiten f.eks. er det sikkert flere som har hørt om. Jeg personlig er en tafatt og lat kar som ikke løfter en finger mtp. trening, men liker lese rundt trening og logger.

Fasiten har dessverre død ut, som resten av TF. Kanskje like greit, da TF har dalt betraktelig de siste årene pga. dårlig ledelese/moderatorer. Er det mange av dere som har gått over til FB? Legg gjerne igjen en kommentar/link til deres logg.

Kom over denne her i dag:

Har fulgt Carl den tid han var på TF. Han har tydeligvis økt voldsomt både i kroppsvekt og styrke siden den gang. Vært kjekt fått oppdatert seg litt igjen når det kommer til styrkeløft. Driver f.eks. Gud pr. dags dato med styrkeløft?

Det har vært en enorm pågang på Trainingblog med styrkeløftere de siste månedene :love:

Carl P logger fast på http://www.trainingblog.com/index.php?action=profile&id=172 :)

Fasiten er ikke død, den er i live her => (y)http://www.trainingblog.com/index.php?action=profile&id=24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde Dahl hadde lagt styrkeløft bak seg (trappet ned) etter at han ble far. Får vel ta seg en tur på neste midtnorsk som skal arrangeres.

Comback NSM 2015? Topp 5 uten dop. Vært noe det.

Olaf har lekt seg litt med steiner igjen sammen med "trønderbatajonen".

Mener jeg leste på facebook at han skrev at han "måtte klare kvalikken først", så det er lov å håpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...