Gå til innhold

App til styrketrening


Teff

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg sliter med å finne en app som fungerer til styrketrening. Med dette mener jeg en app hvor jeg f.eks kan legge inn tre ulike programmer, som jeg skal kjøre i løpet av en uke. Her kan jeg legge inn hvilke øvelser, rep og vekt. Slik at jeg har dette lett tilgjengelig når jeg trener, og slipper å drasse på papir og kulepenn.

Fint om jeg også kan legge inn hva jeg har tatt denne dagen, slik at jeg vet om jeg skal øke/redusere til neste uke.

Er det noen som vet om dette finnes, eventuelt noen som kan lage?:nailbiting:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 år senere...

Litt sent ute kanskje, men jeg gikk lei av alle appene som hadde "3000 unique exercises and 450 routines!", så jeg laget min egen enkle app med et mål; superenkel med full innsyn i mine data uten å betale for et premium-medlemsskap. Resultatet ble så bra at jeg valgte å slippe det i AppStore, helt gratis såklart. 

Om det skulle være interesse for en android-versjon er dette noe jeg gjerne kan utvikle :)

https://itunes.apple.com/us/app/gymking-workout-log/id1278744103?mt=8

Kom gjerne med forslag til forbedring :)


 

gymKing_screens.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...