Gå til innhold

TORsDAGs-Loggen.


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva gjorde Dag sist torsdag?

Ifølge chatloggen min, så tindret han, lo av en eller annen kortvokstvits og anbefalte meg å date eldre menn(og fredrik og hans kompis).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ifølge chatloggen min, så tindret han, fikk en "psykofin match", var for kul til å skrive i den "100% ærlig om deg selv"-tråden, brukte mindre tid på å komme opp av sofaen etter onsdagens ekstreme stølhet ooooog spiste nutella med skje mens han konkluderte med at april er en fin månede for å tikke inn sommerformen.

Bare hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ifølge chatloggen min, så skal han få seg Canada Goose-jakke, han har offentliggjort at han ikke skal på meetup, <3 jegertvillingene <3, han kan ikke være med på harrytur, han klarer å lage seks (!) ord som starter på humm ooooog han lot seg sjokkere over denne linken her.

Vær så god, Exposure :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo bare én av personene i Tor(s)Dag-loggen, didi ?

Du skjønner, Tor vil ikke prate med meg. Har ingen chatlogg å vise til. Men jeg kan jo prøve å sjekke opp Tor og se hvordan det går?

..Dag leker bare hard2get uansett, han nekter å være kjæreste med labanvesen og meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plz, prøv å sjekk opp Tor! :D

Hva responderer han best på? Greit å høre med de som har peil før jeg begir meg ut på dette stuntet! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Du skal få den jævla oppdateringa av den jævla torsdagen her om du vil. Den jævla dagen startet med at jeg våknet jævla trøtt og så ut av det jævla vinduet hvor den jævla bakken var full av den jævla snøen. Så da var det bare hive på seg de jævla vinterklærne igjen og komme seg ut for å finne den jævla bilen under all den jævla snøen. Når jeg endelig fant den jævla bilen og hadde fått gravd den frem under all den jævla snøen så var jeg selvfølgelig blitt jævla våt på beina og jævla kald på henda. Så da var det ikke annet å gjøre enn å sette seg inn i den jævla bilen og stille seg i den jævla køen. Og den jævla køen skulle jo være så jævla lang og så jævla treig at jeg ble jævla lei jævla fort og angret på at jeg ikke bare holdt meg i den jævla senga under den jævla dyna så hadde jeg sluppet sitte i den jævla bilen i den jævla køen å se på den jævla snøen i tre og en halv jævla time uten å engang komme meg frem til den jævla jobben!

Jævla torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...