Gå til innhold

Hip thrust - fortsatt kleint, eller har vi vendt oss til den nå?


Scherbatsky

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er kleint at så mange synes hip thrust er kleint. For du er ikke spesielt moden om du ikke kan ta et sett hip-thrust på trening uten å lure på hva folk synes. :/

Øhm, jasså, og jeg som tenkte at det å vise hensyn til andre på gymmet ikke er så dumt... Dette var ei heller tenkt som verdens mest seriøse og grublende innlegg, det var kun ment som et enkelt spørsmål ut av nysgjerrighet.

"Kleint" kan bety så mangt, og jeg lurte dermed på hva folk legger i den karakteristikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke kleinere enn man selv tror! Uansett så skal du ikke bry deg om hva andre syns eller gjør på gymmet :)

Som gutt har jeg selv kjørt den før, med flere rare blikk fra andre selvfølgelig. Men det er sant som mange sier: Haters gonna hate! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...