Jump to content

Gecko

Members
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

  1. Er det noen opplyste personer her som kan fortelle meg hvilken av de 3 typene belastning restituerer man seg raskest fra? Jeg har vel lest og hørt(høy broscience-faktor) at eksentrisk krever lengst hviletid. Men greit å høre fra noen med peiling. Har prøvd å google det men ikke så lett å finne ut gitt
  2. Dag 100 Sett Reps Vekt Benkpress 8 2-3 reps med rumpeløft seff Over 9000! Bicepscurl i knebøystativ 10 maks 5 reps, #DemGainz 20 kg. Klarte bare stanga i dag Okay det over var bare en test fra mitt Excel ark. Brukte copy paste. Funket nogenlunde ser det ut til? EDIT: Ser etter at jeg posta svaret så ble det helt rotete
  3. Akkurat som når man ønsker å gå ned i vekt, så man begynne å telle kalorier hvis man vil opp! Du har et veldig sunt kosthold så det er plusspoeng;) Begynn å regn ut hvor mye du får i deg av kalorier og av de forskjellige næringene protein, karbo og fett. Fordel dette utover en type nøkkel som for eksempel 30/45/25(det finnes forskjellige meninger her, finn ut det som funker best for deg). Når du skal øke i muskelmasse må du i overskudd og øke i vekt. Fornuftig økning er 0,5kg uka. For deg som ikke er så storvokst av deg så er et sted mellom 0,2-0,5 kg økning i uka bra Sikkert mange fler her inne som kan gi deg tips, men der har du hvertfall mitt. Lykke til
  4. Det er en form for lav-karbo diett. Det går da ut på å spise kaloriene sine fra protein og fett. Ingen erfaringer, men det er vel å anbefale å få kaloriene sine fra alle 3 makronæringsstoffer istedenfor slike type dietter
  5. Min frokostmix: Melk, blåbær, frøblanding,havregryn og proteinpulver i blendern + 2 egg og Udo`s ved siden av.
  6. Tror ikke det vil få fordeler i noen tilfeller når det kommer til. Men det vil i noen tilfeller redusere ROM(Range of Motion,norsk?). Som nevnt er benkpress et godt eksempel.
  7. Temperatur er en typisk krangle greie. Er ikke rart jenter fryser når de skal ha 30C som hviletemp inne.. Ellers er det temmelig irriterende å finne hårnåler over-forbanna-alt!
  8. Mye interessant som blir sagt i denne diskusjonen. Men jeg kan gi dere konklusjonen: Olje er den mest lønnsomme energikilden vi har her i verden. Ingen land i verden kommer til å gi opp sin utvinning av olje på grunn av klima. Ingen nasjoner i verden bryr seg nevneverdig om den globale oppvarmingen. De som lever i denne tidsalder vil alle være døde når det blir et stort problem. Verden styres av en ting, og kun en ting; Penger. Så lenge noen tjener penger på å forgifte denne verden, så vil verden bli forgiftet. Så enkelt er det dessverre..
  9. Bytt om på fordelingen av grønnsaker og karbokilde ved lunsj og middag. Du trenger mer karbo enn det! Ellers spis mye nøtter og/eller frø som folk sier
  10. Alltid hyggelig å være til hjelp Personlig så holder jeg meg til Monohydrat, da jeg får best effekt og mest for penga av dette. Vet det finns folk som ikke reagerer på mono så da kan alternative kreatin former være verdt å prøve Kjøp også i pulverform så slipper du å bli scamma... Gymgrossistens eller PFs egne kreatiner er å anbefale. Men det finns sikkert maaange andre også
  11. Har brukt kreatin i årevis med suksess og det er noe som (nesten)alle kan nytte, dersom du trener styrketrening. Kreatin gjør at kroppen din, hovedsaklig musklene, trekker til seg mer vann og blir større. Dette medfører mer energilagring i muskler og at du dermed kan yte mer på treninga. Styrkeøkning? Ja, typisk 1-2 reps mer enn før. Treningseffekt? Du kan løfte tyngre og/eller ta flere reps på samme vekt enn før => Hypertrofi Vannansamling? Ja, men du vil ikke bli "oppblåst" dersom du kjøper god, ren kreatin. Musklene dine står for majoriteten av væskeansamlingen, hvilket vil gjøre de større og ikke organene dine. Vektoppgang? Du må nok regne med et par kilo økning Men det er en bra ting, og du vil droppe denne vekta etter ca en uke av kreatin.
  12. Indeed! #swollen #beastmode #thenextarnold
  13. Gecko

    Vitamin d inntak

    Tviler på at kroppen klarer å skille på selve opptaket naturlige eller syntetiske vitaminer/mineraler.
  14. I snart 2 år nå. Leste et sted at single menn har høyere testo-verdier så der stoppa det forholdet!
×
×
  • Create New...