Gå til innhold

Har vi glemt hvordan vi tar på oss vanlige bukser?

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig enig i nr 1.... utrolig mange jeg kjenner dubber rundt i flashy joggesko, kul hette hoodie og treningstights fra 2xu eller better boddies... Og, som mange sikkert klarer å tenke seg til, de har aldri trent en dag i sitt liv. Image is everything.

2. Gruppen som tilhører i punkt nr 1 har som regel sine skavanker ... de skavankene blir IKKE mindre synlige i tights. Nei, det hjelper ikke om tightsen er fra gæsp.

Jeg har aldri skjønt det der med tights. At kvinner går i tights er jo allment akseptert nå og det gjøres angivelig fordi det er så behagelig.

Men, forklar meg en ting: hvordan kan det ha seg at kvinner som veldig ofte ikke kan gå i det og det plagget fordi da viser sånn og slik ikke har problemer i det hele tatt med å tre på seg en tights og i praksis egentlig kunne gått naken?

Jeg mener, alt er synlig. Trusa (Eller mangel på) kameltåa (i mangel av av et bedre ord) og absolutt nesten alle cellulittene osv. Nei, det hjelper ikke at tightsen er sort.

Og ikke få meg til å begynne på menn og tights!

Jeg er glad for at malenesofie fikk postet innlegget sitt før deg, Aldara!

:)

Hvorfor?

Jo, jeg er en av dem som synes at treningstights ofte er et ganske flatterende plagg.

Og så gjør du meg oppmerksom på at det er det jo ikke nødvendigvis alltid for alle... Så tenker jeg meg om, og kommer på at du har nok rett i det. Men - det har altså med hva en velger å fokusere på. Jeg "husker" bare dem som bærer tights som gudinner. De som ikke ser så bra ut i tights, men som likevel går med det, dem husker jeg kanskje fordi de hadde så kul hårfrisyre, så søtt smil eller var så sylskarp å diskutere med...

Altså - hva tar en til seg av andre mennesker?

Jeg også kan selvsagt bli lamslått av hvor underlig folk kan velge å fremstå, men i det store og hele tatt så er jeg altså mest opptatt av, får øye på og husker best - de sidene av et menneske som er mest flatterende. (Jeg gjør et unntak for fæl kroppslukt - det er ganske så ødeleggende for resten av første og helhetsinntrykket i min bok)

Så - jo - jeg er opptatt av hvordan folk kler seg - spesielt om de kler seg bra for seg og sin måte å fremstille seg.

Damer i treningstights er kjempeflott. Ihvertfall dem som fester seg i hukommelsen er det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Anbefaler å bli med på fitnessbloggens tusleturer, på vei, i snakketempo. Hvis færre enn 70% har tights, så har du joina feil gruppe.

Nå er det mulig jeg høres ut som om jeg er 100 år gammel, men det er faktisk ikke det samme hva man ikler seg. Enten man vil eller ikke, så snakker man et språk når man velger antrekk, og det er gansk

Alle vet jo at grunnen til at man går i 2XU tights utenom trening, er fordi man får en fastere og bedre rumpe. Det er blitt nåtidens Push-up BH.

(...)

Jo, jeg er en av dem som synes at treningstights ofte er et ganske flatterende plagg.

Og så gjør du meg oppmerksom på at det er det jo ikke nødvendigvis alltid for alle... Så tenker jeg meg om, og kommer på at du har nok rett i det. Men - det har altså med hva en velger å fokusere på. Jeg "husker" bare dem som bærer tights som gudinner. De som ikke ser så bra ut i tights, men som likevel går med det, dem husker jeg kanskje fordi de hadde så kul hårfrisyre, så søtt smil eller var så sylskarp å diskutere med...

Altså - hva tar en til seg av andre mennesker?

Jeg også kan selvsagt bli lamslått av hvor underlig folk kan velge å fremstå, men i det store og hele tatt så er jeg altså mest opptatt av, får øye på og husker best - de sidene av et menneske som er mest flatterende. (Jeg gjør et unntak for fæl kroppslukt - det er ganske så ødeleggende for resten av første og helhetsinntrykket i min bok)

Så - jo - jeg er opptatt av hvordan folk kler seg - spesielt om de kler seg bra for seg og sin måte å fremstille seg.

Damer i treningstights er kjempeflott. Ihvertfall dem som fester seg i hukommelsen er det.

+1

Lenke til innlegg
Del på andre sider

foretrekker å gå i joggebukse/treningsbukser (ikke tights, men så er jeg mann da.) sånn til hverdags. Så da er det vel greit om jenter også går i de de foretrekker å gå i ? Mote er nå pes..:p

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...