Gå til innhold

Har vi glemt hvordan vi tar på oss vanlige bukser?


Pinglo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg synes at folk på en generell basis skal slutte å bry seg til døde om hva andre har på seg. Hvis damer vil gå rundt i treningstights til hverdags så må det da få være deres egen jævla sak uten at allmennheten trenger å mene så meget om det. Det er jo en utopi som aldri vil oppnås uansett, men det er jo lov å håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ekstremt, på grensen til obskønt stor fan av thights på jenter, og kan personlig ikke fordra å ha på meg jeans, selv om jeg gjør det når sosiale normer krever det av meg. Men er veldig nysgjerrig på den varianten her

https://www.google.no/search?

q=barbell+lifters+jeans&espv=2&biw=1097&bih=603&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=R11jVInUAZXiauHJgNgK&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=barbell+jeans&imgdii=_

Noen som har vært borti det her? :) (why won't my link shine up btw? :/ )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går som oftest i tights eller kjoler/skjørt da det er slik som Groenhaug og malenesofie sier. Finn ei ordentlig bukse man kan se bra ut i samtidig som det er mulig å sitte uten å kveles eller at rumpa faller ut osv..

Visste derimot ikke at folk brukte treningstights til å shoppe i og sånt. Tenker alltid at folk er på tur til eller fra trening jeg, men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

malenesofie

Levis har en egen kolleksjon olabukser til jenter med vårt "problem" som heter Levis Curves. Er til og med forskjellige typer etter hvor mye kurver man har. Etter jeg oppdaga de ble det litt lettere å ta på seg noe annet enn tights:)

Levis Curves er utrolig gode å ha på og stretchen holder! Hurra for stretchbukse som ikke lager rørleggersprekk etter 1 times bruk :D Viste ikke de hadde modeller etter hvor mye kurver man har, but now I do. Takker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krembolle enig, de er helt fantastiske:) Anbefaler å dra i en egen levisbutikk, der har de beste utvalget i de forskjellige typene:) F eks jeg som er veldig smal i livet, stor rumpe/lår OG lav har aldri funnet en bukse som passer før. Men nå derimot, helt frelst:)

malenesofie

Zara har fine basic dressbukser som er smale, men jeg har måtte sydd de inn i livet xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med bukser til mannfolk med store lår å liten ræv?

jeg har 36 i livet men ALLE bukser som jeg prøver er så tighte på låret att min kjære mobil ikke kommer ned i lomma:p og sitte går dårlig da buksa ikke er der den burde være sånn helt automatisk:p

har jo ikke abnormt store lår 72cm i omkrets så burde jo være "innafor" en norm av noe slag:D må nesten alltid opp i 38 for og få noe til og passe på låra, :( /grine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med bukser til mannfolk med store lår å liten ræv?

jeg har 36 i livet men ALLE bukser som jeg prøver er så tighte på låret att min kjære mobil ikke kommer ned i lomma:p og sitte går dårlig da buksa ikke er der den burde være sånn helt automatisk:p

har jo ikke abnormt store lår 72cm i omkrets så burde jo være "innafor" en norm av noe slag:D må nesten alltid opp i 38 for og få noe til og passe på låra, :( /grine

Derfor du skaffer deg tights. Hvis du ikke finner bukser som passer, så må du bruke tights.

(ta også med en rumpetaske for manglende lommer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...