Gå til innhold

Kundeoversikt/database?


Shiftry

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har jobbet som Personlig Trener/treningsveileder en stund nå, og har bestemt meg for att dette er noe jeg vill satse på..

Det jeg lurer på er hvordan dere som jobber som PT holder oversikt over kunder?

Tenker da på ting som timeplan/ukesplan, kjøpte timer, profil på hver enkelt kunde med mål, program, fremgang osv...

Spesielt ute etter innspill fra folk som driver privat eller har eget system, ikke de som har programvare gjennom jobben...

Dette siden jeg på sikt vill gå over til å drive som selvstendig PT, og ikke liker systemet vi har på treningssenteret nå!

Har dere arkiv, papir, notater osv?

Ser noen annbefaler xl (Google) men det kan vell bli litt avansert?

Program på pc? Forslag?

Applikasjoner til nettbrett/mobil? Ser Afpt har en ny App ute - http://new.afpt.no/?page=22&title=pamelding&study_id=30 -

Erfaringer rundt denne? Eller tilsvarende?

Kan være greit att det også er mulig å skrive ned litt informasjon om hver enkelt kunde, slags "huskeliste" om interesser osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lager notater/kladder fra første timene på ark. Så lage treningsporgram med exel.

Timeoversikt har jeg på kalenderen på mobilen. Skriver det som "3/10 Kristin" hvor 3 er hvilke time vi har nå, og 10 er antall timer kjøpt.

Lager også et exel dokument for registrering av timer i tillegg, og betaling.

Mer avanserte systemer syns jeg bir stress. Jeg liker bedre å kunne kladde raskt på ark enn å notere på en pad under timene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager notater/kladder fra første timene på ark. Så lage treningsporgram med exel.

Timeoversikt har jeg på kalenderen på mobilen. Skriver det som "3/10 Kristin" hvor 3 er hvilke time vi har nå, og 10 er antall timer kjøpt.

Lager også et exel dokument for registrering av timer i tillegg, og betaling.