Gå til innhold

Når dere oppgir vekt..teller dere med stanga?


Sola73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stanga i seg selv veier 20 kg( om du har en olympisk vekstang,de store,som du burker i knebøy,mark osv) Har pleid å ta de med,men skal droppe å ta vekta av de med utover-Det vanlige er å trekke ifra vekta på stanga,etter hva jeg har hørt- Men du gjør det som passer deg, det som er viktig er at du løfter mer enn det du gjorde forrige uke-Om duvil bi sterkere!

Det vanlige er ikke å ta vekk vekta av stanga nei, hvorfor skulle man det? Som skrevet over, man løfter jo den og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he! Nei jeg gjorde ikke det i begynnelsen. Du kan tro jeg hadde mye effekt av det jeg sleit på… og, det lukta svidd underbukse lang vei. Kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke klarte øvelsene. Alt var jo 20 kg tyngre enn det jeg trodde. Lykkelig er vel den uvitende;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...