Gå til innhold

Innvandrerbutikk i trondheim?


Anbefalte innlegg

Noen som har noen innvandrerbutikker i Trondheim å anbefale? Helst i nærheten av sentrum.

Jeg starter som student nå, og begynner å kjenne det svir i lommeboka å være vegetarianer på 3000kcal dagen... Bor forøvrig nær dragvoll, så om det finnes noe i nærheten her blir jeg veldig happy! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke kjent med Bunnpris i Trondheim, men dersom de ligner på Bunnpris i Oslo så kvalifiserer de kanskje? Alle de ansatte er innvandrere, lokalene er små, trange og skitne, varene er på grensen til å utgå, etc. De har iallfall mange lokaler der.

Haha, sant nok. Går forbi mange bunnpriser når jeg vandrer rundt her, men etter å ha bodd like utenfor oslo i 20 år har det liksom fristet mer å gå på remaen rundt hjørnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble en kjapp tur innom Tahir i dag, og der tror jeg nok jeg kan legge igjen mye penger de kommende årene ja! 20kr for 375g peanøtter. Slenger man dem i blenderen har man jo mer enn et fullt glass peanøttsmør uten tilsetninger til under halve prisen! Begynner å tro at dette studentbudsjettet kanskje kan gå bra allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...