voksekrampe Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 Noen som har noen innvandrerbutikker i Trondheim å anbefale? Helst i nærheten av sentrum. Jeg starter som student nå, og begynner å kjenne det svir i lommeboka å være vegetarianer på 3000kcal dagen... Bor forøvrig nær dragvoll, så om det finnes noe i nærheten her blir jeg veldig happy! :happy: Siter
ErikMM Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 Er ikke kjent med Bunnpris i Trondheim, men dersom de ligner på Bunnpris i Oslo så kvalifiserer de kanskje? Alle de ansatte er innvandrere, lokalene er små, trange og skitne, varene er på grensen til å utgå, etc. De har iallfall mange lokaler der. rudboy 1 Siter
Wooper Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 Tahir/Fruktkorga har svært bra utvalg og priser. Ligger i midtbyen rett atme jernia wingeer 1 Siter
PlastBox Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 Hvorfor skal du kjøpe innvandrere..? Tror uansett ikke det er lov å selge dem. Aurelius og Lisa 2 Siter
voksekrampe Skrevet 8. august 2014 Forfatter Skrevet 8. august 2014 Er ikke kjent med Bunnpris i Trondheim, men dersom de ligner på Bunnpris i Oslo så kvalifiserer de kanskje? Alle de ansatte er innvandrere, lokalene er små, trange og skitne, varene er på grensen til å utgå, etc. De har iallfall mange lokaler der. Haha, sant nok. Går forbi mange bunnpriser når jeg vandrer rundt her, men etter å ha bodd like utenfor oslo i 20 år har det liksom fristet mer å gå på remaen rundt hjørnet... Siter
voksekrampe Skrevet 8. august 2014 Forfatter Skrevet 8. august 2014 Tahir/Fruktkorga har svært bra utvalg og priser. Ligger i midtbyen rett atme jernia Takk! Skal ta en tur innom der neste gang jeg er nede i sentrum! Var faktisk på Jernia i stad, så skulle ha holdt øynene litt mer åpne Siter
voksekrampe Skrevet 8. august 2014 Forfatter Skrevet 8. august 2014 Hvorfor skal du kjøpe innvandrere..? Tror uansett ikke det er lov å selge dem. Blåblå regjering vettu Aurelius 1 Siter
bunnfall Skrevet 9. august 2014 Skrevet 9. august 2014 Jeg støtter Tahir/fruktkorga! De er best. Aurelius 1 Siter
voksekrampe Skrevet 11. august 2014 Forfatter Skrevet 11. august 2014 Det ble en kjapp tur innom Tahir i dag, og der tror jeg nok jeg kan legge igjen mye penger de kommende årene ja! 20kr for 375g peanøtter. Slenger man dem i blenderen har man jo mer enn et fullt glass peanøttsmør uten tilsetninger til under halve prisen! Begynner å tro at dette studentbudsjettet kanskje kan gå bra allikevel Chico11 og Aurelius 2 Siter
Aurelius Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Det er og en ganske ålreit asiasjappe i credoveita, som har mye good sørøstasiatiske greier:) Siter
mseather Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 er en tyrkerbutikk på heimdal også så vidt jeg husker.. gode priser der også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.