Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som topic sier? Hva pleier dere spise på kvelden?

Jeg pleier lage rislapper, "riskrem" (ris, kesam og proteinpulver), knekkebrød, lomper, toast. men har låst meg litt fast i det vanlige og lurer på tips til noe nytt? Pleier spise rundt 200g carbs til kvelds.

Fortsetter under...

Biorytme?

Pleier å kjøre potet, ris, frukt, søtpotet, evt. korn/brød.

Tror ikke jeg hjalp deg så mye med de forslagene. Men bare for å slenge det ut, så tror jeg førstnevnte, poteten, fortsatt er ganske undervurdert av mange. Sunt, rimelig, og mange mulige tilbredningsmåter.

Men ris er vel kanskje mest "bang for your buck", hvis du skal ha såpass store mengder som du sikter til, uten å sprekke magen eller spise masse dritt

Jeg er på diett da, men jeg spiser etter biorytme. Går mye i havregryn/grov pasta/poteter osv.

Men hva med å teste disse pannekakene fra B. Fagerli? De skal være veldig gode :)

http://fitnessbloggen.no/oppskrifter/borges-pannekaker/

Annonse

Tips til "risretter"? Må bytte litt nå, for merker jeg er på vei til og bli matlei.

Du kan lage en slags Risotto?! Det skal jo litt ost i det, men det finnes skkert oppskrifter på litt sunnere varianter på nett ;)

hva med p lage en svæææær puzza og fryse ned i stykker, så har du over tid? bunn av havregrynn og egg, se f.eks børges proteinpizza, men bruk mindre fyll hvis hkarbo er målet. mye karbs i bunnen, så god bunn med lett fyll!

Annonse

Tips til "risretter"? Må bytte litt nå, for merker jeg er på vei til og bli matlei.

Jeg kan få i meg enorme mengder ris om jeg lager noe sterk indisk med masse saus :D

Internasjonale butikker har ofte slike krydderpaste-glass men forskjellige smaker. Veldig mange av de er kjempegode. Står greit bakpå glasset hvordan du kan tilberede retten også :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...