Gå til innhold

Killercuts Abs?


Gjest Fit91

Anbefalte innlegg

Noen som har hørt dette uttrykket?

Det er vist slik mage f.eks Pink har.. Noen som har noen tips for å få disse linjene mer markerte? De syntes litt på meg nå, men vil ha mer,mer,mer :D

post-2662-14440826844668_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvordan du kan trene det for å fremheve det, men jeg mener jeg har hørt at det er genetisk?

Uansett, v-en er noe av det mest sexy en finner på en trent mann! :wub:

Heeelt enig. Døds sexy! Men syntes ikke det er stygt med litt på damer heller jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper jeg har genet til å få slike, må bare gå litt ned i fett% og øke litt i magemuskler:blush:

Jeg gikk rundt her hjemme og klagde til samboeren min på at jeg hadde "hovne"-eggstokker. Så ser han på meg og sider: "jeg tror ikke det er hovne eggstokker, tror heller det er muskler:huh:"

Haha :D Jeg vil også ha "hovne" eggstokker! :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke verst! :thumbsup: Den er jo allerede markert, regner med det ikke er langt igjen:D

Kunne vært verre og kunne vært MYE bedre !:thumbsup: Det skal den bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvilken muskel er det egentlig? Gjelder det bare å få lav nok fettprosent, eller kan man styrke noen spesifikke muskler? Er det obliques?

Akkurat det jeg lurer på også !?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper jeg har genet til å få slike, må bare gå litt ned i fett% og øke litt i magemuskler:blush:

Jeg gikk rundt her hjemme og klagde til samboeren min på at jeg hadde "hovne"-eggstokker. Så ser han på meg og sider: "jeg tror ikke det er hovne eggstokker, tror heller det er muskler:huh:"

Tiden vil vise hvem av oss som hadde rett

Mvh "Deffe-Marie"

Jeg har også sånne "hovne eggstokker"... Trodde faktisk det var det før :p Men det er nok ikke det, for de er der hele tiden...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fillern at jeg ikke sa til samboern at det var det jeg hadde. Han haaater ordet "eggstokker".. Gudene veit hvorfor. haha..:p Hadde sikkert ikke gjort saken noe bedre om han trodde mine var hovne.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, fillern at jeg ikke sa til samboern at det var det jeg hadde. Han haaater ordet "eggstokker".. Gudene veit hvorfor. haha..:p Hadde sikkert ikke gjort saken noe bedre om han trodde mine var hovne.. ;)

Haha, er verre ord å hate enn eggstokker syns jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Men hvilken muskel er det egentlig? Gjelder det bare å få lav nok fettprosent, eller kan man styrke noen spesifikke muskler? Er det obliques?

Tror det du refererer til er obliques muskelen..

[ATTACH]6142[/ATTACH]

post-3409-14440827944896_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er veldig genetisk hvor markerte disse blir iforhold til resten av magepartiet og hvor fremtredende disse blir.

Disse er hvertfall ganske fremtredende på meg, og jeg har ikke gjort noe annet enn å trene baseøvelser og div andre småting.

Bildene er før og etter et år med trening.

1234.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den beste måten å få en bede V-cut enn den man allerede har, er å kjøre mye tunge base øvelser, kombinert med et lite underskudd på kcal. Mulig at man kan få et enda bedre resultat med å kjøre litt roll outs, og øvelser som styrker obliques og transversus direkte, men jeg er ikke helt sikker. Jeg har kuttet ut mageøvelser i 4 uker, og kun kjørt tunge chins, mark og militærpress i stedet. Testet ut magen i går, og perset med mange reps, spesielt på sidemusklene. Men det er viktig å bevisst involverere magen i de nevnte øvelsene, du må bruke dem, og bruke dem hardt. For meg fungerer chins som en veldig god mageøvelse. Men man får kjøre med et kcal underskudd i tiden fremover, så får man se i mai om det er mulig å vise seg mer naken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...