Gå til innhold

Holde vekten på ferie


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal på tur til Italia med noen venniner, og jeg lurer på hvordan jeg skal klare å ikke legge på meg på den uken. Får ikke trent som normalt, og god mat og alkohol er vel ganske sentralt.

Trener til vanlig 7 dager i uken (ca 8-12 timer pr uke) ++

Er 168 cm og 60-65 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare til å forvente å få i seg litt ekstra mat på ferie, men prøv heller å tenk på fremgangen på en månedsbasis feks : 1 uke i syden + 3 uker hjemme = fremgang? : ) Er jo seffølgelig mulig å ta drop inn timer på gym, men om det er noe du ikke ønsker å gjøre trenger du ikke det heller. Er også mulig å gjøre småsunne twister på resturantene, bestill saus ved siden, ekstra grønnsaker osv. Men om det er noe du ikke ønsker å gjøre, trenger du ikke det heller. Hadde du vært på ferie 12 måneder i året ville jeg nok kanskje vært flink å implementere slike tiltak, men.. 1-2 uker i året? who cares.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...