Gå til innhold

Smaks-anbefalinger på proteinpulver? (gymgrossistens whey 80-)


Jonas S

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har 2 (3) favoritter ;)

Gaspari sjokolade Den kjøper jeg alltid når jeg er hjemme i Sverige.

http://www.mmsports.se/Kosttillskott/Protein/Blandprotein/Gaspari-Myofusion-Elite.html

I Norge pleier jeg å kjøpe Sportsnutrition 100% Whey (sjokolade eller jordbær)

http://fitnesslife.no/kosttilskudd/proteinpulver/sports-nutrition-100-natures-whey.html

Hvis jeg er tom for pulver blir det vaniljekesam (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har smakt mange, men Self Omninutrition 3-phase protein slår alle på smsk i tillegg til å ha hele 42g protein pr. shake!! Har alltid mislikt proteinshaker på smak og har nermest stått og holdt meg for nesa mens jeg har drukket det, men så fikk jeg smake en shake av en kompis (3-phase) og det var seriøst som å drikke Litago sjokolademelk! Den er absolutt til å anbefale, koster 999 kr for 4 kg

http://fs1sport.no/tilbud/self-omninutrition-3-phase-protein-4000g.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glory be!

Har 1,8 kg av denne i heimen.

Digger myseproteinet fra ON, spesielt sjokoladen.

Cookies and cream derimot var bare ekkelt.

Vaniljeutgaven er også god. Brukte den en del i smoothies.

Kjøpte vanilje og sjokoladesmaken, personlig syns jeg vanilje smaker bedre, men den blander seg ikke skikkelig ut hvis jeg ikke bruker blender, sjokoladesmaken er den beste skjokoladesmaken jeg har smakt til

Nå, og den blander seg bedre enn oboy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte vanilje og sjokoladesmaken, personlig syns jeg vanilje smaker bedre, men den blander seg ikke skikkelig ut hvis jeg ikke bruker blender, sjokoladesmaken er den beste skjokoladesmaken jeg har smakt til

Nå, og den blander seg bedre enn oboy.

Jeg opplevde det samme med vaniljen. Men gjorde seg i smoothies. Og sjokoladen er noe av det beste jeg har smakt av proteinpulver. Proteinfabrikken kan ta seg en bolle. Evt en shake ON Gold Standard Whey.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Død tråd, men tenkte jeg måtte forsvare pulveret litt. Jeg kjøpte SN Whey 80 i kokos, double chocolate, vanilje og cookies n cream, og utenom at cookies n cream er litt vel søt elsker jeg alle. Nå har jeg riktignok vært vegan og tatt (uspiselig) sojaprotein fra proteinfabrikken i flere år, så forventningene mine til proteinpulver er ikke så veldig høye... I tillegg er jeg en person som liker det meste da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...