Populært innlegg miaheart Skrevet 23. mai 2014 Populært innlegg Skrevet 23. mai 2014 Da er artikkelen om min historie i denne helgens Se&hør! [ATTACH]143129[/ATTACH] Sexylubben83, rudboy, Stephanie F og 72 andre 75 Siter
Kristin Charm Skrevet 23. mai 2014 Skrevet 23. mai 2014 All grunn til å være stolt av deg selv, Mia! Broseidon, miaheart og Addict 3 Siter
miaheart Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Skrevet 23. mai 2014 All grunn til å være stolt av deg selv, Mia! Takk, Kristin! Ikke helt happy med bildene, syntes ikke de var helt flatterende. Men er vel alltid noe man ønsker annerledes. Aurelius og Kristin Charm 2 Siter
M. B. Skrevet 23. mai 2014 Skrevet 23. mai 2014 Tøff du er! -vurderer å kjøpe bladet for din innsats nå :-) tøft å være så ærlig til alle.. :-) miaheart og Aurelius 2 Siter
Morel Skrevet 23. mai 2014 Skrevet 23. mai 2014 Leste artikkelen nå på jobb. Fin artikkel, utrolig bra jobba ! Og bildene var bra, så ikke tenk på det! Broseidon og miaheart 2 Siter
miaheart Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Skrevet 23. mai 2014 Tøff du er! -vurderer å kjøpe bladet for din innsats nå :-) tøft å være så ærlig til alle.. :-) Leste artikkelen nå på jobb. Fin artikkel, utrolig bra jobba ! Og bildene var bra, så ikke tenk på det! Tusen takk! Største grunnen til at jeg stilte opp er at jeg ønsker å inspirere andre som er i situasjoner som føles håpløse. Følelsen av håpløshet er ikke det samme som at det er umulig. M. B., Harit, Morel og 6 andre 9 Siter
Broseidon Skrevet 25. mai 2014 Skrevet 25. mai 2014 Tusen takk! Største grunnen til at jeg stilte opp er at jeg ønsker å inspirere andre som er i situasjoner som føles håpløse. Mission accomplished, and still going strong! Aurelius og miaheart 2 Siter
Gjest =xXx= Skrevet 26. mai 2014 Skrevet 26. mai 2014 Tøffere enn toget, sterkere enn en bjønn! Go girl! Siter
miaheart Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Skrevet 27. mai 2014 du er jaggu ei tøff ei Tøffere enn toget, sterkere enn en bjønn! Go girl! Tusen takk, dere Mission accomplished, and still going strong! Alltid jobbe oppover og fremover! Inger-Lise 1 Siter
miaheart Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Skrevet 1. juni 2014 Stolt av deg The Eminator salutes you:D:love: Mange takk:happy: Siter
(NOR)Christine Skrevet 13. juni 2014 Skrevet 13. juni 2014 Jeg har ikke ord for hvor stolt jeg er, og hvor modig og beundringsverdig du er. For det er vanskelig å komme seg etter en spiseforstyrrelse, vanskelig å komme seg opp fra undervekt. Jeg kan trygt si at du er et forbilde for mange ute i den store verden, og til stor inspirasjon. Linjemannen og miaheart 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.