Gå til innhold

EmilieM

Medlemmer
  • Innholdsteller

    18
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Hei! Kjæresten min har en veldig, veldig stram psoas på begge sider. Har vel hatt det i et par år nå. I tarten ødela det bare for knebøy, frontbøy etc, men nå kan han ikke engang ta chins, markløft eller mageøvelser uten å få store plager. Han har generelt vondt hele tiden og det hemmer vanlige aktiviteter, f.eks å bøye seg for å ta på skoene er et ork. Han tøyer og ruller hver eneste dag og er alltid kjempenøye med hvordan han beveger seg for å ikke gjøre skaden verre. Han har vært hos diverse leger og fysioterapeuter uten at noe egentlig har hjulpet noe særlig, får bare flere tøyeøvels
  2. Tror du dessverre kan se langt etter at de slutter å mase. Gikk selv 8 mnd uten kaker, brus og godteri og det absolutt verste med det var alle kommentarene og klagene. De sluttet heller aldri. Hver gang fikk jeg høre hånlig "du er så sunn du", selv om jeg spiste alt mulig annet(frokost var liksom vanlig frokostblanding som inneholdt noe sukker). Du kunne jo utfordret dem til å prøve seg uten, etter et par uker mistet i hvert fall jeg behovet for søtsaker og kjente rett og slett ingen trang til å spise det lenger. Da jeg etter ca 8 mnd spiste en kakebit, smakte det ikke godt engang. Ga opp i de
  3. Pleier å spise: Gresk yoghurt med proteinpulver og nøttemusli Sludge(Peanuttsmør, vaniljekasein og vann, ha litt i fryseren så blir det nam, godt for peanuttsmørentusiaster) Kyllingsalat med avokado og grønnsaker Egg/omelett Evt laks med rømme/fløte og spinat
  4. Liker denne boken veldig godt!! Leste den to ganger etter hverandre og tar den fram når jeg trenger litt ekstra motivasjon. Den går mye ut på hvordan du skal styre tankene dine i hverdagen for å ta gode valg og komme nærmere målene dine. Skjønner at veldig mange ikke føler de har behov for en sånn bok, fordi de holder seg motiverte og får fremgang. Men noen ganger, særlig i motgang, kan det være tøft å holde tankene riktig og da hjelper det å være bevisst på hvordan du skal gjøre det. Ettersom mye av boken handler om å ta riktige valg i hverdagen er det ikke sikkert du ser resultater med en ga
  5. Har mye av det samme problemet selv, er sulten hele tiden! Kunne lett spist 3000 kcal en dag og fortsatt kjent meg sulten. Følger med på denne, håper på noen gode tips
  6. Takk for svar Tenkte jeg skulle hente ut mest mulig av ss først, regner jo med å stagnere ganske tidlig i forhold til det som er vanlig, og så heller bytte etter jeg hadde stagnert. Har jo kommet meg opp på en ok styrke, men vil fortsatt øke mer. Synes også det er et morsomt program, gøy å øke fra gang til gang. Men skjønner jo at det ikke egentlig passer så bra i forhold til mitt kosthold. Er det noe spesielt program du anbefaler?
  7. Fra jeg begynte å trene styrke har jeg gått opp rundt 10-15 kg. Var veldig tynn før det, så synes det er naturlig å gå opp en del, men skulle fortsatt gjerne vært mindre fett. Rundt midjen har jeg gått fra 63 til 70 cm. Har vel egentlig ligget på 70 cm det siste halve året. Til gjengjeld har magemusklene mine blitt mer synlige. De siste 4-5 månedene har jeg spist etter biorytme, men ikke veldig slavisk akkurat. Veier ikke maten. Dette er typisk matdag for meg: Frokost: Litt gresk yoghurt med en neve nøtter og en neve frø og protein(20-24 g ca) Lunsj: kyllingsalat med avokado/oliven, laks me
  8. Heihei! I det siste har jeg vekslet veldig mye mellom å fokusere på fettforbrenning og muskelbygging. Klarer rett og slett ikke bestemme meg... Vet ikke hvor mye jeg veier, sikkert et sted mellom 55 og 65 kg, er 164 cm høy(evt lav) og ganske greit trent. Trener for tiden med 57,5 kg i frontbøy, 75 kg mark, 27,5 kg militærpress og 40 kg benkpress. Følger egentlig starting strength, men blir så usikker når man egentlig skal spise veldig mye på programmet og ikke trene noe utenom... Spørsmålet mitt er vel egentlig hva jeg burde gjøre for å få den kroppen jeg ønsker. Vil gjerne miste fett og bygg
  9. Liker ikke myoprotein, ble kjempeskuffet ettersom "alle" sa at det var det beste. Foretrekker star nutrition gourmet pro sjokolade kasein og optimum nutrition 100% whey gold standard double rich chocolate. Synes begge er veldig gode!
  10. Tusen takk for tips! Skal prøve, verdt et forsøk.
  11. Ja, tror jeg er veeldig stram i hamstringen... har aldri klart å ta i bakken uten å bøye knærne. Har prøvd squat to stand, men klarer jo virkelig ikke å ha rett rygg når jeg gjør det, så får kanskje ikke så mye ut av det. Jaja, er vel "bare" å tøye mer
  12. Takk for tips! Har sett på artikkelen tidligere og har prøvd å gjøre det som står der, men som sagt synes jeg det har gitt litt lite resultater. Så har vel egentlig begynt å vurdere om jeg er et håpløst tilfelle. Problemet er at jeg begynner å slite allerede ved parallell, og noe kortere vil jeg ikke gå. Men det med å gå gradvis kan jeg jo prøve
  13. Takk for tips! Har brukt martin norum sin frekvens, hjalp som sagt litt, men det var mest ved at jeg fikk knærne litt lengre ut. Synes ikke jeg så noe særlig forskjell på buttwinken. Skal prøve å fikse video!
×
×
  • Opprett ny...